D dvdyck1 Stamgast Lid sinds 7 april 2002 Berichten 480 16 juli 2008 #1 Ik zoek een Clavia G2 keyboard met: - tas - Expansion Board - nieuwe staat (uiterlijk en innerlijk moet oké zijn) Geen engine !! 2x het toestel kunnen kopen maar uiteindelijk haakt de koper af.
Ik zoek een Clavia G2 keyboard met: - tas - Expansion Board - nieuwe staat (uiterlijk en innerlijk moet oké zijn) Geen engine !! 2x het toestel kunnen kopen maar uiteindelijk haakt de koper af.
koekebakker Olie op het vuur Lid sinds 9 juni 2005 Berichten 2.635 Locatie 1 appartement 16 juli 2008 #2 moet je ook niet afhaken als je em zo graag wilt hebben
D dvdyck1 Stamgast Lid sinds 7 april 2002 Berichten 480 16 juli 2008 #3 koekebakker schreef: moet je ook niet afhaken als je em zo graag wilt hebben Zie meer... Ze doen het toestel opeens niet meer weg, het zal wel een goed toestel zijn zeker. Hopelijk na de zomer.
koekebakker schreef: moet je ook niet afhaken als je em zo graag wilt hebben Zie meer... Ze doen het toestel opeens niet meer weg, het zal wel een goed toestel zijn zeker. Hopelijk na de zomer.
Acidfever There's no "I" in denial. Lid sinds 12 Maart 2004 Berichten 9.068 16 juli 2008 #4 Het was dus niet de koper maar de verkoper die afhaakte..... Heel scherp opgemerkt van Koekebakker.
D dvdyck1 Stamgast Lid sinds 7 april 2002 Berichten 480 16 juli 2008 #5 Acidfever schreef: Het was dus niet de koper maar de verkoper die afhaakte..... Heel scherp opgemerkt van Koekebakker. Zie meer... hihihi het is nog juist ook. Ik was de koper, dus het lag aan de verkoper. Bedankt voor de opmerking !
Acidfever schreef: Het was dus niet de koper maar de verkoper die afhaakte..... Heel scherp opgemerkt van Koekebakker. Zie meer... hihihi het is nog juist ook. Ik was de koper, dus het lag aan de verkoper. Bedankt voor de opmerking !