S2000, wil iedereen er van af ofzo???

Origineel geplaatst door Slipperman
sonic state vertelt me echter dat hij maar op 1 kanaal zend en dus ontvangt...

Sonic state zit er wel vaker naast, helaas. Wat ik doe als ik echt ergens de specs van wil weten is gewoon de manual downen.

Origineel geplaatst door Slipperman
Tja goede prijs. 200 tot 250 euro is wel goed. Voor een S1100 dan. Echter, het gaat mij er gewoon om dat ik samples kan playbacken. Gewoon presets spelen. das alles. Effecten enzo hoeven niet (al kunnen envelopes wel makkelijk zijn). Daarom dus een s1100. :D

hmmmmmm ik snap niet echt waar je op zoek naar bent

de s1100 heeft standaard ook een effectkaart aan boord 10 uitgangen scsi dig out en het werkgeheugen kost een goudmijn als je hem wilt uitbreiden naar 32mb (standaard is hij ooit geleverd met 8 mb (4 x 2mb kaartjes))

een s2000 lijkt mij een verstandiger om te kopen als je alleen wat geluiden wilt samplen en afspelen geheugen is goedkoper,scsi word goed ondersteund geheugen uitbreiding is veel goedkoper midi is ook goed

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

iedereen wil z'n sampler kwijt.

iedereen wil z'n sampler kwijt.

inderdaad ja, marktplaatst staat nu wel erg vol, eerst maurice steenbergen, nu de samplers van monte la rue en sven van hees, zootje s-2000s, s-950, s-1100 en 2 X Akai S3000 XL 32 mb topstaat
Prijs: resp. Euro. 500,- en Euro. 450,-
Beschrijving: 2 X Akai S3000Xl, beide met 32 mb geheugen, de duurdere heeft bovendien FlashRom aan boord.
Foto: Geen foto beschikbaar
Naam: Olav Basoski

iedereen aan de vsampler VSTi ofzo ?

mvg, r & b.

Back