Nord Electro - Yamaha MO8 Pianosound

hmm ik woon in het oosten van het land.. Twente. Bedankt voor het aanbod! Maar ik kom er vast uit, ik ben enigzins wel tevreden met de sounds, alleen lijkt het of het geluid wat er uit kan komen niet uit komt, dus er zeg maar iets wordt tegengehouden

Na een tijdje hier stil te zijn geweest, heb ik eens mijn Nord Electro meegenomen naar een andere situatie (andere PA, Akoestiek) en moet zeggen hij klinkt 'echt mooi! Beter dan de Roland RD700sx die aanwezig is daar in die zaal, en kreeg meteen compliment over mijn pianosound van de aanwezige geluidstechnicus. :-)

Zo zie je maar dat alles op hetzelfde (of hogere) niveau moet liggen als het geluid van de Electro. Ik heb eerst diverse monitors in onze studio naast elkaar gezet en heb een hele oefenavond geswitched. Aan het eind van de avond bleef de duurste over. Die is het dan ook geworden. Klinkt subliem! :okdan:

Ja, die piano is top he. Ik ben nu op zoek naar een goede monitor voor thuis. Zal wel niet dezelfde als van de band worden ;{

Njah, nu is het geval dat die monitors die in die zaal staan dezelfde zijn als thuis.

Back