Bertjuhh
Nieuwkomer
Beste,
Mijn opstelling:
- M-audio Keystation 61
- Ableton Live 6.0.19
- Vst's zoals (EZdrummer, The Grand 2, etc)
Zodra ik een toets indruk hoor ik het ongeveer 0,5 seconden later.
Ik heb van alles geprobeerd zoals: Asio4all 2 te installeren, directx geluid, ik heb zitten spelen met sample rate, driver error compensation (ms). maar ik blijf maar last hebben van Latency. Bij de ene geluidsdriver meer dan de andere.
Dit zijn de keuzes die ik heb als Driver type:
- ASIO
- ASIO4ALL v2
- ASIO Multimedia Driver
- ASIO DirectX Full Duplex Driver
-MME/DirectX
Voorheen had ik altijd Cubase en hiermee kon het probleem makkelijk en snel worden opgelost.
Misschien heeft iemand voor mij DE oplossing om voorgoed af te rekenen met de latency?
Mijn pc is krachtig genoeg om een raket de lucht in te schieten, dus daar ligt het niet aan
Graag hoor ik jullie reacties.
Bert
Mijn opstelling:
- M-audio Keystation 61
- Ableton Live 6.0.19
- Vst's zoals (EZdrummer, The Grand 2, etc)
Zodra ik een toets indruk hoor ik het ongeveer 0,5 seconden later.
Ik heb van alles geprobeerd zoals: Asio4all 2 te installeren, directx geluid, ik heb zitten spelen met sample rate, driver error compensation (ms). maar ik blijf maar last hebben van Latency. Bij de ene geluidsdriver meer dan de andere.
Dit zijn de keuzes die ik heb als Driver type:
- ASIO
- ASIO4ALL v2
- ASIO Multimedia Driver
- ASIO DirectX Full Duplex Driver
-MME/DirectX
Voorheen had ik altijd Cubase en hiermee kon het probleem makkelijk en snel worden opgelost.
Misschien heeft iemand voor mij DE oplossing om voorgoed af te rekenen met de latency?
Mijn pc is krachtig genoeg om een raket de lucht in te schieten, dus daar ligt het niet aan

Graag hoor ik jullie reacties.
Bert