Beste Synthforum leden,
Ik wil graag in de toekomst een midicontroller kopen.
Maar ik weet dus totaal niet waar ik op moet letten of wat dan ook.
Zelf heeft een bekende mede producer mij geadviseerd om een; M audio 25 te hallen?
Zelf zat ik te twijfelen uit de onderste controllers;
Edirol PCR 500
Yamaha KX 25
M-Audio 25
Emu XBoard 61
Zijn er nog suggesties welke controller beter is maar onder de prijs klasse zit.
Budget 250,-
Waar het aan moet voldoen...
Ik ben zelf een hardstyle producer dus zal het veel al gebruiken voor de Screeshes en de melodieen en ga zo maar door. Mij lijkt het wel handig als dat hij makkelijk te installeren is en dat hij opzich toch nog wel redelijk wat leuke functies heeft.
Ook lijkt het me wel makkelijk dat als ik op de key druk dat er geen delay in zit van een halve sec. of wat dan ook.
Overigens gebruik ik Fruity Loops 7 xxl dus weet niet of er dan al wat afvalt?
Maargoed
Ik ben benieuwd.
Met vriendelijke groeten,
Shefida
Ik wil graag in de toekomst een midicontroller kopen.
Maar ik weet dus totaal niet waar ik op moet letten of wat dan ook.
Zelf heeft een bekende mede producer mij geadviseerd om een; M audio 25 te hallen?
Zelf zat ik te twijfelen uit de onderste controllers;
Edirol PCR 500
Yamaha KX 25
M-Audio 25
Emu XBoard 61
Zijn er nog suggesties welke controller beter is maar onder de prijs klasse zit.
Budget 250,-
Waar het aan moet voldoen...
Ik ben zelf een hardstyle producer dus zal het veel al gebruiken voor de Screeshes en de melodieen en ga zo maar door. Mij lijkt het wel handig als dat hij makkelijk te installeren is en dat hij opzich toch nog wel redelijk wat leuke functies heeft.
Ook lijkt het me wel makkelijk dat als ik op de key druk dat er geen delay in zit van een halve sec. of wat dan ook.
Overigens gebruik ik Fruity Loops 7 xxl dus weet niet of er dan al wat afvalt?
Maargoed
Ik ben benieuwd.
Met vriendelijke groeten,
Shefida
Laatst gewijzigd: