(house, denk ik) Guy Sèbastian - Smoothy

metatron

Sw, Sdshn, Ptch & Rvrb
Een nieuwe track van mij, ben benieuwd wat jullie er van vinden.

https://www.yousendit.com/download/Q01INnFBNDRwaFN4dnc9PQ

Ik heb het volgende gebruikt,

909 voor de kick, rest van de percussie zijn samples. Dat begin geluid komt uit de
Andromeda en die chord weer uit de Vanguard die weer door de DBX 566 heen
gejast word. Bass geluidje is de JP8000 en de rest is Virus met door over een galm
uit de DP4+. Dit alle gemixt over een Ghost.

Veel plezier.

Klinkt lekker!

Over de technische aspecten van het trackje kan ik nog weinig zeggen, daar ben ik nog teveel noob/ te weinig audiofiel voor :geslaagd:

Zou verder goed passen in een van mijn progressive-house setjes :eureka:

Ja ik denk ook house :D

Hele nette track, ik heb er niets op aan te merken!

Goed opgebouwd, leuke geluiden en de track klinkt lekker vol.

BTW-Die synth aan het begin die achterstevoren lijkt te gaan vind ik goed gedaan!! Klinkt erg lekker!:okdan:

Keep em coming:biertje:

Klinkt best wel lekker. Maar volgens mij is het meer Dance dan House.

Blabla.

Laatst gewijzigd:
Hoi metatron, ik voel de retro sound van je track, alleen ik mis een paar dingen. De eerste 3 minuten is er alleen een filtersweep going on. Dan volgt een royale opbouw van 1:40, (tot 4:40 dus) en daarna word de luisteraar niet echt beloond met een nieuwe hook ofzo. Ik denk dat een nieuw geluid/melodie vanaf 4:40 de track een stuk spannender maakt. Ik hoor nu wel een nieuwe arpeggio invallen, maar die is niet opvallend genoeg. Succes!

Mau

Bedankt voor je replay. Er gebeurd idd nog te weinig in die track om het spannend te houden. Merk toch wel dat ik daar wat moeite mee heb.

Dat stuk vanaf 4.40, ik heb echt allerlei dingen zitten te proberen om er bij te laten passen maar verder dan dit kwam ik niet. Vind hem zelf wel oke opzich.

Bedank voor het luisteren.

ik vind em wat plat en niet origineel kwa sequence 1 in de 1000
om eerlijk te zijn

Hé zijt gij poedel/audio scum.
Dan hoop ik dat ik je toch genoeg heb gekriebeld om weer aan de hardcore te gaan. Was altijd heerlijke duistere hardcore jammer dat mn collectie niet verder dan n trackie of 4 is gekomen.

Als comment kan ik alleen zeggen dat deze track me zeer weinig doet. Op de een of andere manier vindt ik dat hij niet genoeg knalt ;) 8o)

Hoi, ja das die zelfde gast.*D

Leuk om te horen dat je nog track`s van me hebt.

Ik wil al weer heel lang HC maken maar komt er niet van. Heb weinig tijd om muziek te maken en die tijd die ik dan heb spendeer ik meestal dan aan dance. Mis het absoluut het maken van lekkere herrie en wil het ook zeker weer gaan doen, moet alleen even opzoek naar tijd, of wat minder dance maken.

Over deze track, bedankt maar hij mist idd. een heel hoop.

Die track van jouw heeft me iig. wel geinspireerd om snel aan de HC te gaan, bedankt.

Back