Deep Progress - We Need Space (Dubstep)

Michael U

Stamgast
FL8, Ableton en voor bepaalde tracks ook logic..

is there anybody out there?

Lekker sfeertje, een beetje Torgull achtig maar dan minder kapot. Die 303 achtig bassline bij 1.48 is past er goed bij. Oke nummertje.

Heb ook ff het nummertje Bedek je Nek beluisterd. Lekker man, je zet mooie duisteren sfeeren neer. De beat mag wel iets mee afwisselen, bedoel de kick patronen. Voor de rest goed te pruimen.

thanks man, ik ben het zeker met je eens wat betreft bedek je nek, maar ik vind het moeilijk om achteraf dingen aan te passen.. luiheid denk ik, kan hem ook gewoon een keertje door ableton jagen.. maar ja.. het is ook altijd moeilijk om weer in die space van toen te komen..

thanks man, ik ben het zeker met je eens wat betreft bedek je nek, maar ik vind het moeilijk om achteraf dingen aan te passen.. luiheid denk ik, kan hem ook gewoon een keertje door ableton jagen.. maar ja.. het is ook altijd moeilijk om weer in die space van toen te komen..

Idd dat heb ik ook. Als je met een nummer na een tijdje weer verder gaat of gaat aanpassen, dan zit je idd meestal met een ander gevoel waardoor je niet lekker verder kan.

Back