Simpele Goedkope Midi-controller

Status
Please reply by conversation.

goran

1984
Hey,

Ik ben op zoek naar een simpele goedkope midicontroller.
Het hoeft dus geen nieuw/blits of whatever dingetje te zijn.
Wel moet het voorzien zijn van USB! ( werkend uitteraard )

Als er draaiknoppen op zitten die het niet doen of een LED lichtje het niet
doet is dat geen probleem.
Het enige wat ik wil is dat de toetsen het doen ( ze moeten aanslaggevoelig zijn ).

en tot slot ; het moet een kleintje zijn, 25 keys dus, en heb daar tussen
de 10 en 20 euro voor over...

Ik ben benieuwd :D

Gr,

Goran

hmmm...nog steeds geen bericht...zijn m`n eisen soms onrealistisch? kijk, als iemand in de buurt komt is het ook niet erg...we komen er wel uit :)

Als het goedkoop en simpel moet raad ik je Emu Xboard25 aan. Heeft de fijnste toetsen in het no-budget segment. Kost nieuw geen drol.

Bij musicstore keulen hebben ze ook een 25 toetsen dingetje dat maar 50 euro nieuw kost. Is van Fame, volgens mij hun 'huismerk'. Zit in ieder geval usb op. Weet niet of het verder wat is.

Haha ok...als dat zo is dan houdt het op :P
Nooit geschoten is altijd mis...

Hahahaha, nee, dan mag ik hopen dat ik een goed betaalde baan heb...dan koop ik een draadloze midi-controller die zweeft en aan en uit gaat als ik in me handen klap :P
Puur en alleen omdat dat pimp staat :P

mm dan kan je vast ook FL studio legaal kopen als je dan zoveel verdient :okdan:

Haha nee joh, ik hou het lekker bij me Cubase...
en ja, ik gebruik het nu legaal en zou dat met veel geld ook zeker blijven doen! :D

Haha nee joh, ik hou het lekker bij me Cubase...
en ja, ik gebruik het nu legaal en zou dat met veel geld ook zeker blijven doen! :D

maar goed, laat ik er maar niet van uit gaan dat ik rijk wordt, vieze tegenvaller anders haha

Status
Please reply by conversation.
Back