Intakt van Native Instruments

Flatron

Ouwe rot
Intakt-sm.jpg

INTAKT

Een nieuwe samlpler specifiek ontworpen voor ritmische loops manipulatie, slice, shuffle… en meer. Uitgebreide tempo manipulatie en effecten, Geleverd met een loop bibliotheek van Zero-G and East West

dit is echt een complete ripoff van Phatmatik pro, inclusief de midi-drag&drop ;)

Origineel geplaatst door olafmol
dit is echt een complete ripoff van Phatmatik pro, inclusief de midi-drag&drop ;)

Hij lijkt er inderdaad teveel op.

/speculatiemode on

Zou er iets moois aan het bloeien zijn tussen de Bitshift Audio en NI?
Of krijgen we hier de eerste rechtszaak in VSTi-land?
Of is het een hoax?

/speculatiemode off

Je gaat je in ieder geval afvragen hoe Native de Native instruments zijn.....
Bij mij doet de site van NI het op moment helemaal niet.... suspicious.

Origineel geplaatst door krz
Heeft er iemand wat meer info?!

Het lijkt mij een HOAX, zie een aantal threads lager, staat eenzelfde plaatje met een andere naam.
En dan nog erbij dat de site van NI niet werkt................hmmm (of ben ik de enige met problemen :confused: )

edit link geplaats:
deze dus

misschien kan topicstarter zijn bron even kenbaar maken :smeris:

hoax? man door dat internet wordt iedereen paranoia! ;)

tuurlijk is het geen hoax, staat ook gewoon bij de NI site ertussen...is een logische subset van kontakt-technologie...kompakt is op multisampling gericht, intakt op loops e.d....... lijkt me niet onhandig gekozen.... alleen is het wel erg zoals phatmatik pro ook werkt..maarja zo kan je kompakt ook met halion ed vergelijken

hoax? man door dat internet wordt iedereen paranoia! ;)

tuurlijk is het geen hoax, staat ook gewoon bij de NI site ertussen...

Dus de site werkt bij jou wel. Ik krijg alleen maar meldingen dat de server niet gevonden kan worden.

En nee hoor, ben niet paranoia en in combi met het niet bereikbaar zijn van de server, een soortgelijk plaatje in een andere thread (zie vorige post) dan mag je toch wel enige 'twijfel' hebben bij de betrouwbaarheid?

OK, ben nog ff bezig geweest. Zal wel door de NAMM komen ofzo, maar de NI site is echt niet vooruit te branden.

Ik heb de bron ondertussen ook. Kilk hier

Hmmm, is er dan echt geen toekomst meer voor Battery? :(

En?? Iedereen mag toch samplers of synths maken?

Als NI het echter weer zo goed heeft uitgevoerd als met andere van hun VSTi's...dannuh....supertool (maargoed das Phatmatic ookal inderdaad)

Origineel geplaatst door Almeros
En?? Iedereen mag toch samplers of synths maken?

Als NI het echter weer zo goed heeft uitgevoerd als met andere van hun VSTi's...dannuh....supertool (maargoed das Phatmatic ookal inderdaad)

Lijkt me ook een supertool inderdaad, net als hun andere nieuwe software, Vokator :okdan:

Back