Nadat ik vandaag te horen kreeg van de muziekwinkel dat de gigbag voor de Nord Modular G2 niet meer te verkrijgen is in de BeNeLux (hij had het rechtstreeks van de dealer), heb ik wat research gedaan op internet.
Zelfs Musicstore Keulen en Thomann verkopen ze niet meer.
Enkel softcases voor de Nord Stage 76 en 88, Nord Electro 76 / Nord Stage Compact en Nord Electro 61 / Nord Lead 2X / 3 zijn te verkrijgen.
De eerste beste Amerikaanse webstore die ik vond op Google gaf bij het uitchecken melding dat het product niet internationaal kon verzonden worden.
Iemand enig idee hoe dit komt?
Iemand die toevallig een adres heeft waar ze het wel nog verkopen.
(Proactieve modus: Als toevallig iemand dit leest die z'n gigbag verkoopt, pb me!)
'k Ben namelijk niet van plan om dat ding in die doos te blijven vervoeren, en wil liever niet een softcase voor bv. de Nordlead 2X kopen en dan deze 'opvullen'.
Zelfs Musicstore Keulen en Thomann verkopen ze niet meer.
Enkel softcases voor de Nord Stage 76 en 88, Nord Electro 76 / Nord Stage Compact en Nord Electro 61 / Nord Lead 2X / 3 zijn te verkrijgen.
De eerste beste Amerikaanse webstore die ik vond op Google gaf bij het uitchecken melding dat het product niet internationaal kon verzonden worden.
Iemand enig idee hoe dit komt?
Iemand die toevallig een adres heeft waar ze het wel nog verkopen.
(Proactieve modus: Als toevallig iemand dit leest die z'n gigbag verkoopt, pb me!)
'k Ben namelijk niet van plan om dat ding in die doos te blijven vervoeren, en wil liever niet een softcase voor bv. de Nordlead 2X kopen en dan deze 'opvullen'.