Vir2 Syntax

Samplekit

Stamgast
Eigenlijk alleen een vraagje over dit onderwerp:

Vir2 Syntax

Is dit een software programma net zoals Native Absynth 3 ?
Datje kan spelen op dat toetsenbord en opnemen naar een sampletje?

Groetjes Ronald

Ja ik heb gezien dat je via Amerika kan kopen op ebay. Laat me weten of de versie die je toegestuurd krijgt er legaal uitziet :). En ook wat de verzendingskosten zijn. Vir2 heeft de beste brass samples die ik tot nu toe al gehoord heb. Ook die Vir2 One is zeer goed van klank. Raar dat ze niet in Europa verdelen die handel.

WTF late reactie meesha74:peukie:

Ik ben er nog steeds niet uit meesha, ik heb er eerlijk gezegd geen aandacht meer aan besteed. Ik wil de syntax aanzetten en recorden, alleen welke software? ...een goede setup dus...cubase?

@llanfeust

Ik had hem vrij snel binnen, origineel in doos en registration key enz.

Verzendkosten heb ik wel veel betaald.

Groet!

Indien Meesha een paar maand later van zich laat horen :) kan ik je zeggen dat elke DAW die VST ondersteunt je synth zal kunnen afspelen en recorden. Het handigst is wel dat je een midi-keyboard hebt met wat draaiknoppen waarmee je dan kan recorden en eigen keuze van effecten kan regelen. Keuze zat in programma's. Er zijn er zelfs gratis. Mijn voorkeur gaat uit naar Cubase om te recorden. Ableton live heeft leuke effecten en is ideaal om dansmuziek in elkaar te steken zeer leuke effecten. Reason kan je dus niet gebruiken omdat die geen VST's ondersteunt en het meer moet hebben van zijn "refills" en sampling. Wat de Vir2 soft betreft zal ik nog even nog de kat uit de boom kijken tot hij in Europa beschikbaar is :). Succes met je syntax.

Back