Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
.Je moet eerst FF je Windows updates pauzeren. Als je die laatste update hebt verwijderd en je computer start opnieuw op zal windows update die update gewoon weer zoeken en installeren. Onder Windows update zie je staan 'meer opties' en daar pauzeer je de updates zo lang je wilt.Maar mijn vraag was eigenlijk, moet ik die Midi SDK nu installeren of de preview van Discord, en of dat dan de problemen oplossen (voordat Windows weer automatisch de update doorvoert en het issue gewoon weer optreedt)
Hmm helemaal k$t gewoon. Ik wil niet updaten maar moet wel echt multi clients drivers hebben. Nu zuigt editors draaien echt hard met midiloop ed.
Wellicht koop ik een edu licence. Die versie zou de minste spyware troep hebben.
We just released a new build of VirtualDJ (b9245) in Eearly Access, that offers a relief to the problem.
Just update to the latest EarlyAccess build, open the settings, go to the "controllers" page and open the "missing controllers?" tab, you now have a "Disable MIDI 2.0" checkbox at the bottom, that will let you disable or re-enable MIDI 2.0.
For everyone affected by this problem, just disable midi 2.0 for now, until either Microsoft releases a fix, or your hardware manufacturer update their drivers.
But at least VirtualDJ got you covered in the meantime![]()
Hey leute,
Ik ben net terug van vakantie, en heb nu helaas ook problemen ondervonden met rtpMidi, MioXL kaput en SSL UF1/UF8 deed het ook niet meer.
Dat is de reden dat ik het vraag, zie eerder in deze threadJij hebt toch een mioxl? Zou wel ff kijken of die met die update werkt.
Ik heb een win11 enterprise license maar blijf op win 10.