Alex Omega
a.k.a Brainthief
@rsb, ja een juno is ook geen VA he.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
@rsb, ja een juno is ook geen VA he.

Stop de VSTi ook maar eens door een gaar Behringer mengpaneel, dan klink die net zo als die 60![]()

ik heb een ensemble voor reaktor van een juno.
komt niet verder dan junoachtig. maar wel bruikbaar.

Als ik nog een keer zin heb om geld uit te geven aan mn hobby dan ga ik absoluut alles wat niet analoog is met de computer doen.
[......]
Mijn droomstudio heeft een digitaal mengpaneel,

)Smaken verschillen, voor mijn gevoel is analoog hoofdzakelijk nog gebaseerd op legacy en sentiment.
Smaken verschillen, voor mijn gevoel is analoog hoofdzakelijk nog gebaseerd op legacy en sentiment. Ik vind 1 Moogje of Dave Clark leuk voor erbij om mee te pielen, maar dan ook alleen maar in een nieuwe uitvoering. Instabiele uitgewoonde doorgerookte jaren 80 hokken komen bij mij er niet meer in (om maar even een denigrerend statement terug te maken)
). 
[edit]daarbij sloeg het muzakje op het soort muziek, wat vaak flets is in die gevallen, dan ga je niet een gruwelijk dikke synth gebruiken lijkt me[/edit]

Maar ik ben dus van mening dat je met VSTi's minimaal hetzelfde resultaat kan bereiken als met vintage. En dat je met Vintage ook prima smaakloze muzak kan maken![]()

ik heb zelf massive
ik ken een hoop andere plugs
ik heb er ook bij vermeld dat er unieke plugs zijn die een goede aanvulling kunnen zijn
ik heb ook aangegeven dat mensen ook soft met bv hw fx kunnen bewerken om een kleur te bepalen
daarnaast vind ik de experience wel anders en daarbij blijft ik vinden dat sommige hardware al wat meer een eigen karakter heeft dan veel software
met mn ms20 doe ik andere dingen dan met mn juno60
en ik vind alle plugins qua kleur geluid dichter bij elkaar zitten dan alle hw
en daarbij zei ik nog dat het gaat om wat je wil, smaken verschillen dus