Dat wordt dan m'n kerstcadeautje een little phatty of voyager of een Prophet08 of zo.....
Voor mij is het nu eerst belangrijk om m'n sounds arsenaal Komplete (pun intended) te krijgen. Virus en Blofled voor leads & hooks.
Wil ik naarna nog steeds de A zonder de V dan is een aanschaf snel gedaan. sound arsenaal en workflow is nu het meest belangrijk.
Weet je wat ook verleidelijk is? De effecten die in huidige synths en VST's zitten. Dit is in de meeste demo's al hoorbaar. Haalt men de effecten weg, dan blijft er qua sound weinig van over. Dit is bij de virus of Supernova bijvoorbeeld het geval vind ik. Het is wel verleidelijk bij de eerste kennismaking.
Gebruik een distortion of delay bij een oude synth en huidige synths worden weggeblazen.
Zo'n nieuwe MOOG of Prophet lijkt me een prima investering.
Op mijn verlanglijst staat een Alesis Andromeda. Dit is denk het neusje van de zalm op synthesizer gebied.
) te krijgen. Virus en Blofled voor leads & hooks.
. Het verbaast me dat er niet wat meer hybriden uitkomen. Dat is de toekomst in plaats van kloontjes. Fm synths met analoge filters. Analoogjes met multi-stage envelopes enz... Andromeda's, evolvers: dat moeten we hebben. Weg met de Moogies en de Prophets -(edit: Pro5's). (wacht geduldig reactie af
)

(nee, maar hoe meer toetsen, des te meer samples en zones je kan mappen
)