Kwaliteit audio kabels?

deze zijn mijn lievelingskabels:
makkelijk te herstellen en kost geen drol (echt niet, goedkoper kan ik ze niet zelf maken)
koop telkens de hele voorraad op aan een prijsje

zou nog moeten een leuke oplossing vinden om ze te labelen wel

Aan wat voor prijs moet ik dan denken per kabel?

Ik vind cordial i.d.d. ook erg goed! hebben ook een helehoop smaken qua connectors, dus denk dat je je multikabel ook wel redelijk makkelijk kan samenstellen. BlueJeans maakt trouwens kabels op maat (ook multikabels) voor weinig. Stuur ze anders even een mailtje met wat je exact wil. Ze hebben voor mij al diverse kabels gemaak.

ivm labelen: tie-wraps met labels

en zoals Oscillatorion zegt: niets fout met yellow cables..
hangt ook allemaal af van het soort gebruik maar heb nog geen enkele die kapot is

Attachments

• MVC-879E.JPG
    MVC-879E.JPG
    21,5 KB · Bekeken: 88
en zoals Oscillatorion zegt: niets fout met yellow cables..
hangt ook allemaal af van het soort gebruik maar heb nog geen enkele die kapot is

Zeker niets fout met yellow cables.. voor standaard wat synthjes en drumcomputers in je mixer is het gewoon goed genoeg

Valt me nog mee eerlijk gezegd. 10 cent per stuk.
https://denetwerkwinkel.com/product_info.php/products_id/729
Beschrijfbare zelfklevers van Brady, goede tip! :okdan:
Ik wist niet dat die bestonden.

Men zou wrijfletters kunnen gebruiken voor een professioneel resultaat.
Heb ik zelf nog niet geprobeerd.

Die schrijfbare Brady labels zijn feitelijk een stukje papier met tape eraan. Dus eh... stukje papier met tape?
Het transparante deel van de zelfklevers noemt Brady zelflaminerend vinyl.
Misschien marketing praat, maar ik heb die labels regelmatig in mijn handen gehad en dat is een heel duurzaam product. Gemakkelijk op te brengen en het wordt geen zelfontbindende plakboel achteraf. :D

Ik zag prijzen van rond de 15.000 dollar, LOL!
De Brady TLS2200 wordt veel gebruikt door installateurs en cableurs.
Met koffer + toebehoren kost die rond de € 1.000,00. (prijsindicatie via Google)

Back