• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Studio opruiming

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Synthequ

Stamgast
Ivm omswitching naar software heb ik te koop :

- Roland e86 : heeft een klein haarscheurtje in één toest welke geen enkel kwaad kan , voor de rest is deze in prima staat incl. handboek --> 200,--
http://nl.youtube.com/results?search_query=roland+e86&search_type=&aq=f

- Kawai sx240 : in uitstekende staat "als nieuw"" , incl. handboek --> 500,--
http://nl.youtube.com/results?search_query=kawai+sx240&search_type=&aq=f

- Tascam dp01 40gb 8-track harddisk recorder : dit is de meest eenvoudige uitvoering, kost nu 299 in de winkel, was 375 of zo.
8 sporen, 20gb harddisk, eq knoppen op het apparaat, 1 aux send/return. gewoon lekker simpel.
je drukt een knopje in van input 1 en 1 van de 8 tracks. de input wordt dan naar die track geleid. nog een keer indrukken en je maakt het ongedaan. dan druk je op het knopje van die track en de opname kan beginnen.
klaar? volgende track. bouncen en masteren is ook een eitje.
maar wel prima opnames en veel mogelijkheden om te editten.,
Heel weinig gebruikt en in uitstekende staat , incl handleiding --> 150,--

- Yamaha mg12/4 : mengtafel is weinig gebruikt , in uitstekende staat en heeft in een rookvrije ruimte gestaan , incl. handboek --> 125,--
http://www.yamahaproaudio.com/produc..._12/index.html

Alsje een betere bod wil geven sta ik daar volledig open voor.:okdan:

Hieraan nog toegevoegd :

- Dom30 een midi gestuurde synthmodule met effecten instelling zoals hall , chorus , reverb en leuke andere instellingen , incl. handleiding.
Uitgang is stereo jackplug voor naar bijv. mengtafel.
Prijs omdat het moet 15,--

- 1x Multikabel 8x jack aan bijde zijde (mono) aansluitingen.

- diverse midi kabels.

Ruilen tegen een breedbeeld tft minimaal 22 inch is ook oke , evt. met bijbetaling vanaf mijn of jouw zijde.
Alle verkoopbedragen zijn excl. verzendkosten.
Heb je een ander bedrag welke je ervoor wilt geven , dat kan-->>> stuur maar een pb-tje.

Groet ,
John

Prijsverlaging :

- Tascam dp01 40gb 8-track harddisk recorder : dit is de meest eenvoudige uitvoering, kost nu 299 in de winkel, was 375 of zo.
8 sporen, 40gb harddisk, eq knoppen op het apparaat, 1 aux send/return. gewoon lekker simpel.
je drukt een knopje in van input 1 en 1 van de 8 tracks. de input wordt dan naar die track geleid. nog een keer indrukken en je maakt het ongedaan. dan druk je op het knopje van die track en de opname kan beginnen.
klaar? volgende track. bouncen en masteren is ook een eitje.
maar wel prima opnames en veel mogelijkheden om te editten.,
Heel weinig gebruikt en in uitstekende staat , incl handleiding --> 140,--

Kawai sx240 : veel geinteresseerde met mogelijkheden om tot verkoop over te gaan. Op marktplaats is al leuk geboden en op synthforum is ook een geinteresseerde. De kans om de synthezyser te kopen is nog aanwezig.

Alle verkoopbedragen zijn excl. verzendkosten.
Heb je een ander bedrag welke je ervoor wilt geven , dat kan-->>> stuur maar een pb-tje.

tft scherm is reeds aanwezig , dus ruilen vervalt.

Groet ,
John

Op aanvraag , hier de foto van de yamaha mg12/4.

Attachments

• 375945.jpg
    375945.jpg
    21,4 KB · Bekeken: 67
Op aanvraag , extra info over de yamaha mg12/4 :
Een perfect mengpaneeltje voor vrijwel iedere kleine setup. Vier XLR/jack ingangen, twee XLR/stereo jack ingangen, en twee stereo jack/RCA line inputs. Heeft 1 aux voor een monitor, en 1 aux als effect-send. Er zit intern ook een effecten-apparaatje (16 presets), wat prima is voor vrijwel alle benodigdheden. Compleet met per kanaal basic 3-bands equalising, low-cut filter, 48V fantoom, en prima interne microfoon-voorversterkers. Ideaal beestje voor thuis.
De prijs is echt niet mis , deze staat zo'n beetje overal tweedehands voor 150,-- te koop en bij mij dus voor 125,-- maar als je een andere bod wil geven pb mij maar.

PRIJSVERLAGING

Tascam dp01 nu 125,--
Yamaha mg12/4 nu 110,--

Mocht je een goedkoper bedrag willen geven voor de spullen , pb me :)

Ik gooi tijdelijk voor een synthforumlid (G......) de Kawai sx240 op gereserveerd totdat de koop rond is.

Yamaha mg 12/4 tijdelijk gereserveerd voor een synthforumlid.

Door een te trage reactie volgens een forumlid met het uitzoeken van een iban code welke een paar dagen is geweest is de kawai sx240 weer te koop.
Meneer heeft besloten eerst wat anders te gaan kopen.:confused:
Dus gaan we weer even wachten op de volgende liefhebber.:)

Kawai sx240 en tascam dp01 nu op ebay , loopt blijkbaar niet zo goed op synthforum :confused:

Yamaha mg 12/4 verkocht aan een synthforumlid voor een schappelijk prijsje.
Veel schuifplezier toegewenst met je goeie aankoop :okdan:

In de tussentijd dat het forum niet in de lucht was is ---->>>>

ALLES VERKOCHT

Veel plezier met de koop , heb je zeker een goeie aan.

:slotje::slotje::slotje::slotje:

Groet , john

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back