Sjaak
Ouwe rot
Vraagje: ik heb een Roland AX-7. Wat voor spul moet je gebruiken als je em bv oranje wil spuiten? Wie heeft er wel eens een synth een andere kleur gegeven? Alle tips zijn welkom 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Vraagje: ik heb een Roland AX-7. Wat voor spul moet je gebruiken als je em bv oranje wil spuiten? Wie heeft er wel eens een synth een andere kleur gegeven? Alle tips zijn welkom![]()

verf?!
maar serieus, draai hem uit elkaar en spuit alleen de dingen die je oranje wilt hebben (dus niet knoppen en schermpje en toetsen afplakken dat wordt gegarandeerd lelijk!).
Blanke lak er over zou ik zeker doen!
-C-
Dat zou zonde zijn toch? Maar ik heb geen idee wat voor primer/lak ik er op moet aanbrengen en ik wil hem zeker niet verkloten. Schuren? Tis kunstof dus ja... Dus ik was eens benieuwd wie dat al eens eerder heeft gedaan en wat het resultaat is geweest. Ik heb ooit eens een groene AX-7 gezien...vorig jaar of zo. 
Tis kunstof dus ja...
Yep, kunstof. Een standaard AX-7 ziet er zo uit
) ). Laagje spuiten ff wachten weer spuiten weer wachten enz. Dunne lagen drogen snel en zijn overspuitbaar als stofdroog (10 - 20 min voor nitrocellulose lak). Het schuren tussen de verflagen is om een strakker resultaat te krijgen.Success!!
Lijkt me een leuk klusje voor de winterDus niet stoten tegen harde zaken anders beschadigd het vrij snel.
Maar blijft het een beetje goed zitten?
Zo'n ax7 kan je veel beter in originele staat laten. Er worden nu al belachelijke prijzen voor geboden