Ik heb je nieuwe versie ook ff geluisterd, het enige wat me opvalt is dat je lead nog verder in de achtergrond verdwijnt. De drums nemen echt de aanwezigheid in van je mix en dat is natuurlijk logisch, maar zonder lead kom je ook niet ver.
Probeer eens een lowpassfilter te gebruiken op de drums zonder dat je geluid gaat vervormen, op die manier maak je ruimte in het hoog vrij en kun je daar je lead plaatsen (met evt een highpassfilter zodat je drums niet gaan distorten). Mocht je lead nog steeds amper hoorbaar zijn kun je altijd (een hoop) compressie erop los laten.
Verder dan een kleine introductie op het DJ gebeuren, de truc daarbij is dat je het natuurlijk óp de vierkwartsmaat en in hetzelfde tempo een plaat erin kunt gooien. Als ik vanuit jouw eerste kick begin te tellen raak ik vrij snel in de war (1-2-3-4 - 1-2-3....huh?).
Luister bijvoorbeeld eens naar deze intro:
http://www.youtube.com/watch?v=UsfeAECKmTI. Evil Activities - Nobody Said it was Easy, inmiddels een klassiekertje denk ik. Hier heb ik totaal geen moeite mee om de vierkwartsmaat bij te houden (dus gewoon 1-2-3-4-1-2-3-4-meetellen), dus probeer anders eens om dat te imiteren (wat natuurlijk een perfecte manier is om iets te leren, imiteren

).