niet automatisch
je kan dus wel 1 voor 1 naar pads slepen
je kan ook met programmatje in 1 keer programs maken (maar dan niet zo 123 op de pads zegmaar, omdat de keyplaatsing toch anders is op de 4K)
met aksys kan je gewoon slepen naar pads
je kan zelfs 4 sounds op 1 pad zetten als je wilt (zones)
maar je kan dus niet in 1 keer 20 samples slepen naar je pads dat dat in 1 keer op 20 verschillende pads zit
Veel makkelijker dan met een MPC4k kan het niet hoor, tenzij je een progje hebt met kunstmatige intelligentie die automatisch de samples op de goede pad zet met alle juiste keuzes (stereobeeld, volume, filters, etc)...
Zelfs samples aan de pads toewijzen op de unit zelf is niet extreem veel werk.
De USB interface met de PC werkt goed en snel. Leuker kunnen we het niet maken, en veel makkelijker ook niet...
zorry voor de snappy reply
twas een beetje hektisch hiero
maargoe
zoals gepost kan je dus net als met battery samples naar je pads slepen met aksys (via usb dus) naar de mpc4000
werkt heel snel en effectief
ook kan je in 1 keer alle settings veranderen van alle pads.
werkt ook heel makkelijk (sneller nog dan bij battery dacht ik zelfs)
grouphome,, zag in gearlijst dat je ook een 60 hebt,,(ik ook),,, zit dus steeds te twijfelen om die wel of niet in te ruilen voor een 4000, wat is jouw mening daarover,
@cuba,
Niet inruilen
je gaat die sound wel missen.
Ik gebruik em meestal als module gewoon.
Gewoon omdat die zo anders klinkt.
Af en toe heb ik zon "oldskool" vibe en dan bouw ik een track met de 60 (alleen of met andere zooi erbij), zo doe ik het ook met de SP1200.
@Gagarin, AKsys is gewoon gratisch te downloaden vanaf de akai site (www.akaipro.com) gewoon kijken bij support.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.