synth forum meeting?

synth forum meeting?

• Leuk, ik zou komen en wil ook (gratis) optreden.

Stemmen: 7 28,0%
  • Leuk, ik zou komen maar wil/kan niet optreden.

Stemmen: 15 60,0%
  • Ik zou niet komen.

Stemmen: 0 0,0%
  • weet niet/geen mening

Stemmen: 3 12,0%

• Totaal aantal stemmers
    25

Hazes

Vind ik leuk
Ik weet niet of dit ooit ter sprake is gekomen, maar toen ik net aan het afwassen was (goede bezigheid voor nieuwe ideeën), bedacht ik mij ineens dat het wellicht leuk zou zijn om eens een soort van meeting (anders dan op het internet) te organiseren. Zelf zat ik te denken aan het huren van een zaal met pa e.d. waar forum leden hun muzikale kunsten ten gehore kunnen brengen en waar ook gelegenheid is om elkaar eens een handje te geven en eens face to face te kletsen. Zoiets lijkt mij persoonlijk erg leuk om te organiseren omdat je dan een groep gelijkgezinden bij elkaar hebt (en dan iedereen z'n nickname achterop z'n shirt gespeld natuurlijk) en het sowieso leuk is om te zien en te horen wat men zoal doet. Dit alles natuurlijk op een non-profit basis..... Wie vindt 't ook leuk???

ik denk dat iedereen het een leuk en origineel idee vindt :)

vorig jaar september was de eerste meeting en er wordt nu hard georganiseerd aan de tweede.

nieuws volgt vanzelf

Ik moest ook ff gniffelen :D

De volgende meeting ga ik mijn uiterste best doen om wel te komen!

ok, dus mijn idee was niet geheel origineel....:) was in ieder geval wel een leuk idee :D

ik kan voornamelijk alleen gitaar spelen..en op een andere anier synths spelen (meer als begeleiding eigenlijk.. niet super sounds als ieder ander hier doet.. dus ik heb voor optie 2 gekozen

Lijkt me lachen, kom zeker ook ff wat synthfreaks spotten :D

:koffie:

als iemand vocoder heeft, of iets waar ik me gitaar in kan prikken..kan ik dat ding misschien wel meenemen..lijkt me humoristisch :)

alleen ik zou altijd even moeten weten wat er gespeeld gaat worden zodat ik kan oefenen ;)

SynthForum Meeting...Jaaaaaa!

SynthForum Meeting...Jaaaaaa!

Lijkt me echt ok om idd eens een meeting te organiseren.
Maareuh...waar ? En wat ? Hoe ? Ik bedoel maar dat er graag wat toegevoegde waarde zou moeten zijn. Demootje zus...muziekje zo...bandje daar, kortom een gezellige boel van maken.

Blijft nog de vraag wie dat allemaal gaat doen ?

Re: SynthForum Meeting...Jaaaaaa!

Re: SynthForum Meeting...Jaaaaaa!

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Lijkt me echt ok om idd eens een meeting te organiseren.
Maareuh...waar ? En wat ? Hoe ? Ik bedoel maar dat er graag wat toegevoegde waarde zou moeten zijn. Demootje zus...muziekje zo...bandje daar, kortom een gezellige boel van maken.

Blijft nog de vraag wie dat allemaal gaat doen ?
Met deze vragen zijn we al een tijdje bezig. De vorige onderhandelingen zijn stuk gelopen, maar iemand is hier al weer mee bezig. Zodra er iets concreet is, horen jullie het.

Jammer dat we geen 4000 leden hebben. Gezellig met z'n allen Ahoy afhuren. :P

Maar los van die meeting. Worden er nog luisteravonden georganiseerd zoals in de goede ouwe tijd?
En kan bedoel ik niet van die modular patchkransjes. :D

Misschien is een regiomeeting ook wel een keer leuk.
Er zijn bijv van die computerbeurzen waar ze toch wel plek in een stiller hoekje over hebben.
Volgens mij kun je daar met een paar man gewoon gratis bij gaan staan en zijn zij blij dat ze weer wat freaks extra hebben. :)
Het is maar een ID.

Kijk als ik wat spullekes mee zou nemen waar synthliefhebbers aan willen freaken, geen probs. Maar als dat op een algemene compubeurs zou gebeuren dan ga ik toch twijfelen. Want hoe voorkom je dan dat niemand er met iets vandoor gaat... Dsf'ers zou ik wel vertrouwen, maar die andere 2000 gasten op de beurs doen me met recht rillen :W

Gangbang

Gangbang

Hee, BasicSystem,

Het lijkt me beter als jou en mijn groep elkaar op neutraal
terrein ontmoetten; wat dacht je van onder het viaduct
bij het Prins Clausplein.

Sportieve groeten,
ISPdeRuiter

Back