[verzekering] Hoe zit dat nou?

fuse

Gepokt en gemazeld
Naar aanleiding van het (https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=982) eigen studio draadje.

Welke verzekeringen zijn handig om af te sluiten en hoe zit dat met die kleine lettertjes enzo. Oververzekeren is onhandig, hoe zit dat als je opeens heel veel apparatuur koopt.

Wat kun je doen om te voorkomen dat ze met je stuff er vandoor gaan
-Foto's en serie nummers van je apparatuur (volgens DaGoose)
-Backups apart bewaren
-Gordijnen tegen inkijk
-Niet op internet je gearlist plus adres vermelden
-Geen vreemde mensen in je studio laten (zogenaamde meteropnemers enzo)

Tips, aanbevelingen, ervaringen graag!

Om mijn spullen goed te kunnen verzekeren ben ik lid geworden van de NTB. Zij bieden leden de mogelijkheid om redelijk voordelig een kostbaarheden verzekering af te sluiten voor je muziekapparatuur. Dat was bij mijn zoektocht naar een adequate en betaalbare uitgebreide verzekering de beste optie. De dekking is heel uitbegreid en het pakket is tussentijds aan te passen als je toevallig wat gear verkocht of gekocht hebt. Wat mij betreft een aanrader. De NTB heeft daarnaast ook nog andere voor musici interessante diensten. Bijvoorbeeld hun eigen juridische adviesdienst, die je kunnen helpen bijvoorbeeld bij het afsluiten van een contract met een platenmaatschappij oid..... check hun site

Re: [verzekering] Hoe zit dat nou?

Origineel geplaatst door fuse
Naar aanleiding van het (https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=982) eigen studio draadje.

Welke verzekeringen zijn handig om af te sluiten en hoe zit dat met die kleine lettertjes enzo. Oververzekeren is onhandig, hoe zit dat als je opeens heel veel apparatuur koopt.

Wat kun je doen om te voorkomen dat ze met je stuff er vandoor gaan
-Foto's en serie nummers van je apparatuur (volgens DaGoose)
-Backups apart bewaren
-Gordijnen tegen inkijk
-Niet op internet je gearlist plus adres vermelden
-Geen vreemde mensen in je studio laten (zogenaamde meteropnemers enzo)

Tips, aanbevelingen, ervaringen graag!

Wanneer jullie info hierover willen hebben, stuur mij dan even een mailtje ik zit namelijk zelf in de verzekeringen en kan er alles over vertellen.

Als er mensen zijn die vragen hebben, dan hoorik het wel

SPHERE

:halleluja

:okdan:

Back