De eerste hardcore downloadshop !!

dione

hardkoor
check out : www.hardtunes.com

de eerste online hardcore downloadshop !!!

morgen is de officiële release...het aantal mp3's zal snel groeien....

dure prijsjes?

check out : www.hardtunes.com

de eerste online hardcore downloadshop !!!

morgen is de officiële release...het aantal mp3's zal snel groeien....

soo kheb effe die track van jou geluisterd ,..global killer
ruigggg
ben soms wel benieuwd hoe [jullie ] soort hihi dit soort sounds voor elkaar krijgen ,...bv met een goed filter tube distortion en 909 ben je aardig op weg

:halleluja
lol datje kan luisteren
korting .......:dubbel:

Juist!!! Heel goed bezig!!!Ik had er hier al een keer iets over lopen schreeuwen en ik vond het eigenlijk al lang duren voordat er zo'n site gelanceerd werd. Beter voor de artiesten én voor de mensen die tegenwoordig met cd-spelers aan het mixen zijn. Mixen met platen is zooooooo ouderwets.... Eens kijken of ik vanaf volgende maand geen platen bij Recess meer hoef te kopen, maar gewoon al mijn favoriete stukjes digitaal kan binnentrekken. Kan ik ook eens van die cd-spelers aanschaffen.

Nadeel: Elke dj heeft straks alles wat er uitkomt in zijn bezit. Probeer jezelf dan nog maar eens bijzonder te maken als het gaat om een leuk setje neerzetten....

Strakke site. Ik ben geen fan van de content maar het ziet
er stijlvol en gelikt uit. Succes met het concept Dione.

Niet dat ik vaak op je site zal komen ;) maar Goddank heeft
je site geen nietszeggende flash intro.

Die site is niet van mij hoor...is een samenwerkingsverband tussen twee grote hardcore labels,waaronder het label waar ik muziek uitbreng...

Overigens wordt er nog steeds druk gewerkt aan de database,dus komen er in rap tempo meer tracks bij....

Kijk, hardcore wordt verstandig! :D
Goeie zaak, maar ik zou wel wat meer tijd in de site steken. Zo staat er niks over betalingsmogelijkheden, contactinformatie, KvK-nummers etc.

Kijk, hardcore wordt verstandig! :D
Goeie zaak, maar ik zou wel wat meer tijd in de site steken. Zo staat er niks over betalingsmogelijkheden, contactinformatie, KvK-nummers etc.

Staat allemaal op de site hoor...:confused:

Beste Dione,

Top initiatief, was al wel bekend met dance-tunes, echter stond daar alleen de meer commerciele nummers op (angerfist/outblast/e.d)

Is het dochter onderneming van dance-tunes? (site & prijzen koen overeen namelijk)

En trouwens, ben jij DE dione/e-noid?
zoja, dan hoop ik dat je me wat tips (kwa aanschaf gear zie hier)
Je bent namelijk groot voorbeeld (ook kwa style)

In ieder geval bedankt voor je reactie

Niet dat dat mijn stijl is, maar hopelijk wordt er ook in lossless aangeboden. mp3. vind ik namelijk niet de moeite waard om te kopen. kom bijna nergens lossless tegen.

Net ff gekeken op de site:

'Kan ik in WAV formaat downloaden?
Dat kan nu nog niet maar binnen afzienbare tijd wel.'

Goede ontwikkeling.

Nadeel: Elke dj heeft straks alles wat er uitkomt in zijn bezit. Probeer jezelf dan nog maar eens bijzonder te maken als het gaat om een leuk setje neerzetten....

Dit lijkt mij eigenlijk alleen een voordeel in het creeëren van een eigen stijl je hebt de mogelijkheid om alles te combineren. En je bent niet gebonden aan budget en beschikbaarheid.
Maarja ik ben geen DJ dus misschien begrijp ik dat ding niet helemaal

Beste Dione,

Top initiatief, was al wel bekend met dance-tunes, echter stond daar alleen de meer commerciele nummers op (angerfist/outblast/e.d)

Is het dochter onderneming van dance-tunes? (site & prijzen koen overeen namelijk)

En trouwens, ben jij DE dione/e-noid?
zoja, dan hoop ik dat je me wat tips (kwa aanschaf gear zie hier)
Je bent namelijk groot voorbeeld (ook kwa style)

In ieder geval bedankt voor je reactie

Nee,dit is een compleet nieuw bedrijf,opgezet door Masters of Hardcore en Rige...

En ja :D

Staat allemaal op de site hoor...:confused:

Kan het niet vinden. Lijkt me ook niet meer dan logisch dat alle info over het betalen (zoals welke partner daarvoor wordt gebruikt en wat er wordt geaccepteerd) onder de vraagbaak komt, maar dat is maar een suggestie. Ik persoonlijk zou namelijk niet gauw ergens bestellen zonder dat daar vooraf duidelijke informatie voor is wat ook makkelijk te vinden moet zijn.

Kan het niet vinden. Lijkt me ook niet meer dan logisch dat alle info over het betalen (zoals welke partner daarvoor wordt gebruikt en wat er wordt geaccepteerd) onder de vraagbaak komt, maar dat is maar een suggestie. Ik persoonlijk zou namelijk niet gauw ergens bestellen zonder dat daar vooraf duidelijke informatie voor is wat ook makkelijk te vinden moet zijn.

Je hebt gelijk over die betaal info...ik zal het ff doorgeven...

Overigens komt alle info over betalings mogelijkheden wel als je eenmaal gaat bestellen,maar het zou er idd al eerder moeten staan...

Zo,d'r is al wat aangepast :
- logo's van alle betaalmogelijkheden staan op de site...
- wat meer info over het bedrijf (wordt nog verder uitgebreid)...

In de nabije toekomst komen d'r ook wav files bij...en natuurlijk wordt het assortiment nog steeds verder uitgebreid...

Back