A asdtrance Nieuwkomer Lid sinds 28 augustus 2008 Berichten 6 14 september 2008 #1 hoe reset je zo`n ding..? Ik heb een een tijdje aan me computer gehangen via usb maar nu krijg ik hem als ik em stand alone wil gebruiken er geen geluid meer uit... of andere ideeen zijn ook welkom iemand ??
hoe reset je zo`n ding..? Ik heb een een tijdje aan me computer gehangen via usb maar nu krijg ik hem als ik em stand alone wil gebruiken er geen geluid meer uit... of andere ideeen zijn ook welkom iemand ??
A asdtrance Nieuwkomer Lid sinds 28 augustus 2008 Berichten 6 14 september 2008 #2 asdtrance schreef: hoe reset je zo`n ding..? Ik heb een een tijdje aan me computer gehangen via usb maar nu krijg ik hem als ik em stand alone wil gebruiken er geen geluid meer uit... of andere ideeen zijn ook welkom iemand ?? Zie meer... laat maar
asdtrance schreef: hoe reset je zo`n ding..? Ik heb een een tijdje aan me computer gehangen via usb maar nu krijg ik hem als ik em stand alone wil gebruiken er geen geluid meer uit... of andere ideeen zijn ook welkom iemand ?? Zie meer... laat maar
Hyper5nic heeft electronische roots Lid sinds 4 mei 2006 Berichten 408 Locatie Hoogstraten (België) 5 oktober 2008 #3 Heb je al iets gemaakt met de Micro X of gepost op een myspace ofzo? Ik heb er net één tweedehands gekocht en wil wel ervaringen uitwisselen.
Heb je al iets gemaakt met de Micro X of gepost op een myspace ofzo? Ik heb er net één tweedehands gekocht en wil wel ervaringen uitwisselen.