JohnnyBusca
rocket scientist
Iemand wat meer info over deze breakout boxen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En ook wat het is trouwens.. 
Heb jij het dan over die Moogfooger CP-251? Dat is inderdaad een of andere mixer processor, enzovoort.Origineel geplaatst door BananaWorld
Daar heeft een 4 of 5 maanden geleden nog een stuk van in de interface gestaan. Wordt gebruikt om de filters te sturen die dan los te koop zijn (lowpass filter, delay, het waren er 4 geloof ik).
Zeer interessant zou ik zeggen. Waarom zou je een synth van 4500 euro niet met, laten we zeggen, 500 euro uitbreiden tot iets multifunctioneels.Origineel geplaatst door Mk II
Voyager breakout box: meer dan 20 outputs met zo'n beetje alle signalen die uit de Voyager (kunnen) komen behalve de normale CV/Gate vreemd genoeg... DWZ: 2x lfo (blok & triangle), 2 x S & H (normaal & smooth) etc etc etc. D'r zitten ook nog twee attenuators op (dat zij die grote draaiknoppen) en twee multiples. Kortom: alles wat je nodig hebt om de Voyager langzaam maar zeker in een semi-modulair systeem te veranderen.
richtprijs (in de VS!!!) +/- 240 dollar.
zoals je ziet is het formaat identiek aan een CP-251 (nummer?) Control Processor. Samen passen ze in een 19" behuizing AFAIK. Ik ga ze allebei betsellen, dat is zeker!
Waarom zou je een synth van 4500 euro niet met, laten we zeggen, 500 euro uitbreiden tot iets multifunctioneels.
Wacht even...Origineel geplaatst door Mk II
Johnny, je bent een aardige goser dus waarom begin je nou weer over die centjes?
Ja, een Moog is duur, waarschijnlijk te duur voor de meesten. da's altijd zo geweest en zal altijd zo zijn.
Daarom zei ik ook 500 euro.Origineel geplaatst door Mk II
OK, verkeerd begrepen... confused:
ik vin hem eigenlijk ook goedkoop (in verhouding dan). maar goed, de btw & invoerrechten & winkelmarge etc moeten er nog bij voordat ik 'm hier in NL in mijn bezit heb.
het zal ongetwijfeld zwaar vet klinken