Novation SL kopen of ?wachten? op iets nieuws?

Djones

Stamgast
De Novation SL lijkt zo'n beetje precies te zijn, wat ik nodig heb.
Maar alvorens ik hier een beslissing over neem, vraag ik mij af of er niet echt iets concurerends op komst is?

Momenteel heeft Mackie wel het een en ander wat er interessant uitziet, maar 't is wel wat aan de prijzige kant.

Dus heeft iemand enig idee, of er binnenkort niet iets leuks uitkomt, wat in dezelfde prijs categorie valt als de SL's?

Automap Universal 2.0 is er pas sinds januari. Ik denk niet dat op heel korte termijn iets nieuws verschijnt waar je op zou moeten wachten.

Ken ik ook geen andere midicontrollers met zoveel functionaliteit voor die prijs.

En anders koop jij nu een Zero SL, die ik volgend jaar voor een goed prijsje van je overneem, als jij weer op verder op zoek gaat naar het nieuwste van het nieuwste.

:D

:D

Maar automap is toch iets van Novation zelf?
Je zou dan toch wel verwachten dat andere product ontwikkelaars bezig zijn, Novation in te halen met weer een beter concept enzo!?

Je zou dan toch wel verwachten dat andere product ontwikkelaars bezig zijn, Novation in te halen met weer een beter concept enzo!?

Gezien de positieve verhalen over Automap, zou het logischer zijn als andere ontwikkelaars dat protocol zouden overnemen. De term "Universal" zegt het al een beetje. Maar ik heb op dat vlak geen opzienbarende berichten gezien of gehoord, noch van Novation, noch van een ander.

Back