Nieuwe knaller (Johnny Cash electro-cover)

Volgens mij zijn we het met elkaar eens mantie.
Ik vind het helemaal niet erg als mensen mijn muziek of die van anderen niet goed vinden,
maar het gaat mij een beetje om de toon waar dit mee gepaart gaat.

Begrijp je?
Mja mss ben ik ook een beetje aan het zeiken. (heb een beetje een rot dag)
Maar om iemand over zijn vrienden aan te vallen...
Ik vind het niet echt netjes.
Bovendien valt het me meer op dat mensen allen maar in draadjes komen om iets negatiefs te zeggen.
Als je allen maar wat te zeiken hebt en iemand verder niet wil helpen kan je naar mijn mening beter je mond houden.

Groet, (en bedankt voor een stukje relativering)
Maarten

ik begrijp je punt maarten maar jouw filter werkt goed, en dat je een rotdag hebt ach en wee. je bent allegaar geen zeikerd een je voorbeelden snijden hout. Al hebben ze allemaal gelijk want het is gewoon te ruk om aan te horen en waar moet je dan in godsnaam beginnen. wellicht wel z'n eerste track ooit, als ik de mijne nu zou horen draaid de hele wereld zich om in zunne graf.. zeer gevaarlijk dus voor men kind. maar fuck wat een lol had ik er mee.. fuck gewoon zelf muziek maken op een pentium > fastracker en waardeloze 200 watt pc speakers.. yeah (mooi was die tijd)

toedels

ik ben ook wel eens (aan) bod maar ik zit dan in het grootste K jaar van mijn leven.. en als ik happy wappy ben komt het door de farmaceutische industrie ;)

ben ik ook wel eens dat de uitvoering slecht is, alleen nu wordt alleen daar nadruk opgelegt. opzich kan de stem van Cash en dikke electronica best bij elkaar. bv in de stijl van Apparat ofzo...

:)

deze combie kan zeker vet zijn, beetje junkie xl elvis combie achtig of zo.
apparat heeft hij ook goede remixen gemaakt, die ouwuh max/msp-er 8o)
(voorbeeld track naam wellicht)

Ik had ook al aangegeven in mijn eerste post dat het idee leuk is,
maar ga de topicstarter nou niet doen geloven dat er nog maar een klein
beetje aan hoeft te gebeuren want hij is nog kilometers weg van een evt
goede track.

Wel

nee maar das prima commentaar volgens mij RSB.
maar om daarna als papagaaien gaan zeggen hoe slecht het is,vind ik wel een beetje sneu...

Ik heb nu wel alles gezegd denk ik en Der Mantie en RSB zijn de slechste niet.... :dj:

Nou sorrie Maarten,

Als je als topic starter je feedback topic "nieuwe knaller" noemt en verwijst dan door naar z'n gedrocht dan vraag je erom imho ;)

Ik heb z'n beetje alle Cash album's die er zijn en vind met name zijn American Recordings werk erg sterk, dus ik heb me echt de moeite genomen die track te luisteren. Maar er valt gewoon niks zinnings over te zeggen.

Back