Electribe R nieuw

PrayersForRain

Ouwe rot
Hey,

Weet er soms nog iemand een winkel waar ik de Electribe R nog nieuw kan aankopen? Ik koop niet graag tweedehands daarmee. Dus als je nog een winkel weet die hem heeft laat maar iets weten. Alvast bedankt! Greetz, Pfr.

ik denk dat je dat niet zal lukken aangezien ze al heel wat jaartjes geleden zijn uitgebracht:

Willekeurige webwinkel:
We're sorry, this product has been discontinued.

Dus dat wordt 2e hands. Gewoon goed testen voorat je hem koopt van iemand, dan kan er weinig misgaan. 3 kwart van alle apparaten die ik de afgelopen jaren heb gehad was 2e/3e/4e hands. Meeste hier via SF.

Ik weet het dat ze niet meer gemaakt worden maar je weet maar nooit ... Ik heb vorig jaar ook nog een Roland SH 32 nieuw kunnen kopen ook al was die niet meer leverbaar. Daarom zoek ik dus een splinternieuwe Electribe R, iemand?

Ja joh gewoon gebruikt exemplaar aanschaffen. Nieuw is alles veelste duur.
Wat kan er nu mis zijn aan een electribe, hooguit dat een bepaald draaiknopje wat minder gaat worden na intensief gebuik. Of dat je de interne batterij moet vervangen. (als die er inzit tenminste). Echte defecte zullen mee vallen lijkt me.

Maar ja als nooit iemand iets nieuw koopt dan wordt tweedehands ook moeilijk....:baco:

Ja joh gewoon gebruikt exemplaar aanschaffen. Nieuw is alles veelste duur.
Wat kan er nu mis zijn aan een electribe, hooguit dat een bepaald draaiknopje wat minder gaat worden na intensief gebuik. Of dat je de interne batterij moet vervangen. (als die er inzit tenminste). Echte defecte zullen mee vallen lijkt me.

nja, ik zou ook tweedehands gaan zoeken. er zit overigens geen batterij in, zoals bij sommige oude apparaten. ga gewoon op zoek naar een apparaat dat in goede staat verkeert. scheelt geld, moeite en tijd.

ik heb er pas een ER-1 gekocht, tweedehands, helemaal perfect.
Wat een fantastisch apparaatje is dat toch!

Back