een stukje techno

caster

Ingeburgerd
bij deze zaten mijn gedachten bij een set van richie hawtin. Veel snares, wacko synths....
Volledig op mijn rs7000 gemaakt maar de kwaliteit is niet zo goed omdat door het te resamplen er een distortion-effectje kwam. (mijn geluiden speel ik te hard af om een soort compressie-effectje te krijgen, lukt wel goed bij de rs)
Allé, afhalen maar :D

loopje klinkt lekker, dis het soort techno waar ik helemaal van uit mijn dak ga op feesten, maar kan verder nog niet veel over de track zelf zeggen hehe tis pas 0,5 minuut lang hehe

Klinkt lekker, afmaken en afmixen dan maar zou ik zeggen!

Ja klinkt lekker,inderdaad lekker stampen en springen!
ben idd benieuwd naar een volledig nummer (maar das niet echt je bedoeling? of wel?)
trouwens, kan liggen aan je mp3 ofzo maar het klonk nogal mid en niet zo breed waardoor de energie ook niet echt overkwam ! het is wel een stereo file maar alles klinkt bijna mono, doe daar wat aan dan zou t misschien nog lekkerder zijn (ook om naar te luisteren in plaats van stuiteren :D)!

Supergoed......... kan dr niks meer op aanmerken, behalve dat ie een beetje dof is maar dat verander je zo.
Als ik t dit in de platenwinkel zou horen zou ik hem kopen,
Beter compliment kan je niet krijgen dacht ik zo

GAAF :okdan: Weet psies wat je bedoelt Endonyx :engel:

Het levende bewijs dat je met weinig spullen hele vette dingen kan doen en dat het uiteindelijk aan de creativiteit van de producer ligt wat eruit rolt.

Back