Ik heb denk ik alle merken al gehad en alle jack-jack kabels gaan stuk, voor de neutrik imitaties (ja hehe imitatie). Vrij dure gaan inderdaad langer mee maar stuk gaan ze. Ik treed niet eens op. En bij jou?
Zelf in elkaar geprutste cheapo stekkers en snoer (niet zo heel goedkoop maar toch budget). Nog geen enkele keer last van gehad en dat gaat nu zeker 4 jaar zo... Ik denk dat het ook uitmaakt hoe voorzichtig je de stekkers eruit haalt en niet aan het snoertje trekken, maar dat lijkt me meer dan logisch..
Origineel geplaatst door wesko Ik heb denk ik alle merken al gehad en alle jack-jack kabels gaan stuk, voor de neutrik imitaties (ja hehe imitatie). Vrij dure gaan inderdaad langer mee maar stuk gaan ze. Ik treed niet eens op. En bij jou?
Stuk, neutrik, wat doei je ermee dan? Schommelen?
Ik heb een aantal jaren bij het NOB gewerkt, moet je daar eens gaan kijken hoe ze met spullen omgaan laat staan met kabels. Maarehh, die hielden het wel vol. Af en toe een rotte er tussen, maar over het algemeen viel het mee.
(ps jacks gaan altijd wel een keer kapot, ik snap niet dat er XLR uitgangen op de synths komen)
De enige kabels die bij mij kapot gaan zijn die van m'n koptelefoon, omdat ik er op ga staan terwijl ik wegloop ofzo. Maar 6mm's nog nooit wat mee gehad.
Toen ik soundengineer was in een grote club heeft een DJ een keer bij het wisselen van DJ's de stekker van z'n koptelefoon afgebroken in de DJ-mixer.........da's lastig mixen, vooral als je voor 2000 man staat.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.