Eerste was een eigen compositie, de 2e is een remix van een bestaande track. waar ik nog mee bezig ben om het "Raphie" sausje (in zoverre dat bestaat natuurlijk

) door deze track te roeren.
als ik mijn stijl zou moeten omschrijven dan hang ik meer richting jaren 90, hou ik van Epic/uplifting maar dan wel meestal in mineur
Ik houd niet van de huidige lichte progressive tokkelwerk, maar meer van wat oudere raveachtige invloeden als gated pads en hoovers, als het nog enigsinds kan ergens een verloren pizzacato ook nog
Daarnaast gebruik ik veel JUNO 106 achtige lieve basjes en lijntjes (qua patchkeuze beetje richting het oude Alice DJ gebeuren) schaam me ook niet om ergens nog eens een snarerol in te gooien.
Sommigen vinden het oudbollig of vinden dat een offbeat sub basline die ik nog wel eens gebruik echt niet meer kan, ik doe gewoon wat ik lekker vind en er zijn blijkbaar mensen die er geld in willen stoppen
De melodie moet me raken het samenspel moet een bepaald gevoel oproepen. Wat ik bijv helemaal te gek vind is het oude iT gebeuren op de CD2's van de oude DJ Jean Madhouse CD's zoal Ayla e.d. maar dan met een beetje een UK scouse rave sausje zeg maar... klinkt waarschijnlijk vaag, maar ja meer kan ik er niet van maken....
in de Kuttread staan nog wat arrangementen uit m'n analoge tijdperk, ik heb inmiddels de arrangement files omgezet in C4 projects en ga hier deze winter ook weer mee aan de slag, technisch zijn die tracks niet al te best, maar qua melodie en samenspel hoor ik er nog steeds hooks in die verder uit wil werken. voor trendvolgers kansloos, voor een selecter publiek weer leuk.....