Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
..
Gebak dient de mens en daarom ga ik voor de makkelijke weg en gebruik ik voor mijn inzending een live opname van REINER (die ik vanavond nog van de Duitse radio heb geplukt).
hahaha, gaaf!!
... moeten jullie het maar doen met een simpel nummertje..
whaha
thx for the cuntification 
bete... ku(r)tter!!!Ik moest kiezen voor mijn final inzending, het ei of de tijger .... het werd het ei .... lekker met een beetje mayo![]()

grote gladde kreukelkutGebak dient de mens en daarom ga ik voor de makkelijke weg en gebruik ik voor mijn inzending een live opname van REINER

ik heb wel de tijd genomen om ze allemaal af te halen en te beluisteren gisteren, en ik ga dat vanavond nog eens doen, met de complete lijst. er zijn er voor mij al een aantal goede bij .![]()

Maar 't is opgelost, 't kwam omdat de lijst werd opgedeeld in pagina's van 30 tracks per keer, enkel de pagina nummering had ik uitgezet. Jij was inzending nummertje 31.![]()

maar er kan er maar 1 winnen nateluurlijk. de track met het hoogst aantal punten zal dan alleen gelden.
p.s. Ik heb dus twee inzendingen (numero 31 & 32), krijg ik nu ook dubbel zo veel punten![]()
Ik zie er maar 1 staan en als ik die ga schrappen maak ik denk ik weinig kansmaar we kunnen beter ff gewoon 1 track uit de lijst scrappen nateluurlijk... zeg maar welke...?!

...Maar 't is opgelost...