* Cunttest 2008! *

* Cunttest 2008! *

• Totaal aantal stemmers
    24
  • Enquete gesloten .
Hey ik zie een Astro Cat Diskosjow partypooper

Ik moest kiezen voor mijn final inzending, het ei of de tijger .... het werd het ei .... lekker met een beetje mayo :W

Attachments

• Tragmadat - Het Ei.mp3
    3,3 MB · Bekeken: 82
attachment.php

​
Gebak dient de mens en daarom ga ik voor de makkelijke weg en gebruik ik voor mijn inzending een live opname van REINER (die ik vanavond nog van de Duitse radio heb geplukt).

Attachments

• Reiner - Cunter Cunter (live at the tampondrome).mp3
    4,3 MB · Bekeken: 95
  • REINER tampondrome.jpg
    REINER tampondrome.jpg
    134,3 KB · Bekeken: 85
..
Gebak dient de mens en daarom ga ik voor de makkelijke weg en gebruik ik voor mijn inzending een live opname van REINER (die ik vanavond nog van de Duitse radio heb geplukt).​

:dubbel: hahaha, gaaf!!

@Bergen: dank :D​

Ik moest kiezen voor mijn final inzending, het ei of de tijger .... het werd het ei .... lekker met een beetje mayo :W
bete... ku(r)tter!!! :mexico:

Gebak dient de mens en daarom ga ik voor de makkelijke weg en gebruik ik voor mijn inzending een live opname van REINER
grote gladde kreukelkut 8D

nog een kleine 2 dagen te gaan... nu al 29 in de ballenbak nu (30 - 1 dubbele trag) :mega:

Trouwens by the way, wellicht een mogelijk idee misschien voor volgend jaar om de inzendingen niet van te voren afluisterbaar te maken. De eerste inzendingen zijn monenteelbal al bijna een maand oud en hebben daarmee een voordeel (herkenning) of nadeel ('niet weer die bagger') in de overal cunttest....
p.s. ik ben vanochtend pas begonnen met luisteren (en heb alleen zoids zijn inzending nog maar gehad), dus mijn stem is nateluurlijk geheel 100% on-biased

Da's wel een idee ja, nu werkt het zo, na morgen zijn de tracks niet meer te luisteren en kan er enkel nog gevoted worden. De tracks die er langer in staan hebben er inderdaad voordeel bij zo ja. :D

Nee, Geintje.. Maar idd en zo zijn d'r nog wel meer ideeen, bijv. je kan enkel zien wat er gevoted is en wat de scores zijn als je zelfs reeds hebt gevoted, weet alleen niet of ik tijd heb om dat nog te implementeren alleen..

Maar iig, alle feedback wordt gewaardeerd en ge-evalueerd en misschien wel geimplementeerd, 't is een leuke tip dit, top! :okdan:

ik heb wel de tijd genomen om ze allemaal af te halen en te beluisteren gisteren, en ik ga dat vanavond nog eens doen, met de complete lijst. er zijn er voor mij al een aantal goede bij . :P

ik heb wel de tijd genomen om ze allemaal af te halen en te beluisteren gisteren, en ik ga dat vanavond nog eens doen, met de complete lijst. er zijn er voor mij al een aantal goede bij . :P

Ik geloof dat als ik mij niet vergis ik correct ben door aan te nemen dat 6 een zip bakt van alle inzendingen (?) zodat eenieder met een en een enkele download klaar is...

die van jou zie ik er nog niet tussen staan eigenlijk... , :)

:confused:Inderdaad, terwijl ik toch echt het idee had dat het uploaden gelukt was (the computer said yes....).

[edit mode] Ik heb de procedure opnieuw doorlopen (en opnieuw wenste de computer mij succes toe), maar again zie ik mijn inzending opnieuw nie staan nie :confused:
Is 30 inzendingen wellicht de limiet?

Wel grappig dat jij kwam met het idee om tracks niet te laten zien voor het voten begint, en dat uitgerekend jouw track vervolgens niet in beeld verscheen.

Maar 't is opgelost, 't kwam omdat de lijst werd opgedeeld in pagina's van 30 tracks per keer, enkel de pagina nummering had ik uitgezet. Jij was inzending nummertje 31. :D

Heb de lijst ingesteld op 100 tracks per pagina nu. Wel zo handig.

Maar 't is opgelost, 't kwam omdat de lijst werd opgedeeld in pagina's van 30 tracks per keer, enkel de pagina nummering had ik uitgezet. Jij was inzending nummertje 31. :D
:okdan:
p.s. Ik heb dus twee inzendingen (numero 31 & 32), krijg ik nu ook dubbel zo veel punten:D

:okdan:
p.s. Ik heb dus twee inzendingen (numero 31 & 32), krijg ik nu ook dubbel zo veel punten:D
maar er kan er maar 1 winnen nateluurlijk. de track met het hoogst aantal punten zal dan alleen gelden.

maar we kunnen beter ff gewoon 1 track uit de lijst scrappen nateluurlijk... zeg maar welke...?!

maar we kunnen beter ff gewoon 1 track uit de lijst scrappen nateluurlijk... zeg maar welke...?!
Ik zie er maar 1 staan en als ik die ga schrappen maak ik denk ik weinig kans:D

...Maar 't is opgelost...

demian had waarschijnlijk #32 zelf en geheel eigenhandig al verwijderd.

Enne... 'k vind dat alle deelnemers ook een MEGA-mix moeten gaan maken van alle geposte nummers in November; de beste megamix kan dan bonuspunten krijgen!! :D :D

edit: 'beste' als in tenenkrommenste.. :W

Back