* Cunttest 2008! *

* Cunttest 2008! *

• Totaal aantal stemmers
    24
  • Enquete gesloten .
ik had al gestemd:P mischien dat ik me naam niet goed heb ingevult (was het nou gijs / 8-ball of toch sidx8580?)

in eider geval is mijn nummer zo kut dat er niet op gestemt word wat een eer:engel:

:dubbel: en ik maar denken dat 't US-verkiezingscircus wazig was...

Maar past wel weer bij 't onderwerp: 't is k*t!

Als je wilt weten met welke naam je moet/kan/mag voten..

Kijk bij 'tracks' onder 'submitted by' .. daar staat de naam waar je mee hebt ingestuurd, dat is de naam waar je mee zou moeten/kunnen/mogen voten.

btw: De oorspronkelijke voter maakte gebruik van een door SF verstrekte userlist wat dit soort problemen dus kon voorkomen, maar dat kan nu dus niet meer, dus 100% uitsluiten van username problemen wordt moeilijk aangezien men zich ook over het algemeen niet wil registreren om mee te kunnen doen.

Een volgende keer maak ik het wel wat simpeler dan, dus gewoon 1 username, en geen artistname, evt een cookie d'r overheen, en meer kan ik niet doen daaraan. :P

Laatst gewijzigd:
Je hebt er zat aan gedaan, hoor! Hulde :okdan:

Inderdaad 1 (l)userneem en 1 trekneem maakt het allemaal wel wat duidelijker (bv. Adriaano - Kika de kikker versus BAssio - Kika de kikker versus plonsDEkikker is niet geheel streetffwd (wel kutter en wellicht wel met opzet zo gedaan, om zo lekker weinig punten te krijgen :D))

Ik heb random gestemt, zo heeft iedereen een kans hehe

ik ben al blij dat ik in de top 10 sta, maar het had kutter gekund :P

Ik heb random gestemt
met fuzzy logic hehe

ik ben al blij dat ik in de top 10 sta, maar het had kutter gekund :P
dat had zeker kutter ge-cunt... ik zie dat mijn trak momenteelbal op 6 staat
samen met trag spannen wij er om... qua noteringsgebied aldaar :mexico:

Goed gezien!

Hier de eindstand. En de winaar is.. Ar-Ass-Be met Schroef je fietsbel vast aan de kat vd buren !! Conkwat!

eindstand.png

Back