Ik vind het eerlijk gezegd erg, maar dan ook erg slecht!
Ik hoor geen pakkende melodielijn. Het blijft meer een akkoordenschema (welke op zichzelf ook al niet veel voorstelt).
De geluiden zijn allemaal erg matjes en komen totaal niet uit de verf.
De kick is echt oerlelijk.
Ik hoor geen duidelijke baslijn, de kick en de bas mengen niet.
Alle gekozen sounds, zowel percussie als kick, als drumloopje, als melodiesounds zijn maar wat lukrake geluidjes en veel te duidelijk als losse elementjes te horen.
Dat snareroffeltje kan gewoon echt niet meer sinds 1996.
Die 909-crash kan al helemaaaal niet meer sinds 1996.
De verhoudingen kloppen niet echt.
De opbouw is niet spannend.
Ik mis veel opvuleffectjes, zoals sweepjes, up- en downliftertjes enzo.
De mix is geen mix, maar gewoon een paar geluiden bij elkaar.
Ik kan zo nog wel even doorgaan, maar ik kan je alleen maar op het hart drukken dat je voortaan beter niet zo snel een track kan posten, maar het eerst even een dagje laten liggen, er de volgende dag met een nuchtere visie nog eens naar te luisteren en dan zelf tot de conclusie komen dat je dit nog veeeeeel verder moet uitbouwen en afmixen totdat het echt een track wordt!
En laat je vooral nooit meeslepen door je emoties van het moment. Daar bedoel ik mee dat je soms zo lekker en enthousiast bezig bent, dat je vergeet te luisteren naar wat je nu werkelijk aan het doen bent. Om dit te voorkomen kun je het beste tussendoor wat andere tracks luisteren als vergelijkingsmateriaal!
Maak en mix het nu eens verder af en post het nog een keer! Ik ben namelijk zeer benieuwd hoe het dan klinkt!