einde van een tijdperk

he Jean
begrijp me goed, wat ik alleen maar wilde zeggen, was dat ik niet zomaar iets had neergezet met het idee 'ik vind het alvast maar niks, dan kunnen jullie dat ook doen en ga ik niet af'. (net zoals de kutsong thread.) dat jij er niks aan vindt en er niks in hoort, kan natuurlijk heel goed. je zal ook zeker niet de enige zijn ;)
zo geweldig is het ook niet, leek me gewoon wel leuk om eens te posten. dat werd zo vaak gevraagd, als ik weer eens iets moois had gekocht ;)

Ja Leo....................ik zit ook al een tijdje te twijfelen om de knoop door te hakken.

Moest zonnodig allemaal modulaire synth.............nu heb ik ze en doe er niets mee.
Doe zowiezo niet zo heel veel meer met muziek (soms een opdrachtje)..............de dingen die ik goed vind zijn van zulke hoge kwaliteit, dat gaat me nooit lukken.

Dus ik bedoel te zeggen, moedig besluit .....hoop ook snel de daadkracht en moed te vinden.

Ik zie het probleem niet. Dit zijn gewoon probeersels met potentie. Alles wat jij goed vind heeft gewoon veel tijd gekost.

Muziek maken is een kwestie van doen en niet zoveel denken. Enige waar je over moet denken is waar je inspiratie van krijgt. Kijk muziek docu's of doe onderzoek op youtube.

Ik vind dreamhome echt een goede track! :okdan: De rest kan me wat minder bekoren.

Muziek maken is een kwestie van doen en niet zoveel denken.

dit is zó waar, het hele leven is een kwestie van doen (maar dan ook wel denken svp).
ik weet niet of ik het ooit ga leren. ik zing met plezier, maar als ik iets terughoor krijg ik de neiging om meteen te stoppen, omdat wat ik terughoor niet is wat ik voel als ik zing. en tja, voor wat ik doe, hoef ik ook niet zo goed te zijn als david bowie of bryan ferry.....

Nachtspielen is echt leuk.... maar (haha ; ) die drums zijn te hard, te droog en te eentonig.

Nachtspielen is echt leuk.... maar (haha ; ) die drums zijn te hard, te droog en te eentonig.

;) komt vast doordat er wat ems inzit (de vocoder en een beetje rare geluiden, hoewel de meeste gewoon uit de micromoog komen).

en verder klopt het ook: hard, droog en eentonig, that's me :okdan:

Heej Jean,
Als je iets wegdoet kan je me dan pm-en?
grtzzz Bruce

:D

je neemt de twijfel even weg ouwe lijkenpikker :D

:dj:

(nu ik een modular heb kom ik ook niet echt verder dan een freakje
hier en een freakje daar)

Dreamhome is gaaf alleen hadden er wat meer variaties in moeten zitten om het een topper te maken. De rest vindt ik niks tot echt helemaal niks. Niet rustig helemaal geluisterd overigens die anders, meer door heen zitten skippen.

De rest vindt ik niks tot echt helemaal niks.

je zal ook wel gelijk hebben, heel ver kan je er niet naast zitten. het was sowieso al een magere oogst. tja, ik vind het in ieder geval wel leuk om van mezelf te zien, dat ik wat stukjes heb gepost en van jullie dat je erop reageert. en ik merk dat kritiek helemaal niet erg is, ik krijg gewoon weer zin om wat spulletjes te kopen en weer lekker herrie te maken! bedankt.

Back