Depeche Mode Tour of the Universe 2009

Nap

Nieuwkomer
Depeche Mode gaat weer touren, maar ze komen niet naar Nederland deze keer. Maar wel in onder andere Dusseldorf en Hamburg, dus voor veel SF'ers toch goed te bereizen? Ik heb zelf al kaarten voor Dusseldorf besteld in elk geval.

Meer info hier

Ik ga wel naar London :-)
Heb die gasten 2 jaar geleden op het O2 Wireless festival gezien, supergaaf!

London is inderdaad ook een optie. Maar voor mij is Dusseldorf goed te doen, ongeveer 2 uurtjes rijden ofzo.

Anyway, op deze site staan alle locaties & data:
Depeche Mode.com

Dat wordt waarschijnlijk weer Berlijn. Olympisch stadion dit keer...

De nieuwe cd schijnt weer "oldschool" DM te worden, whatever that means. Veel analogica waarschijnlijk. :mega:

De kans bestaat trouwens dat ze ook op Pinkpop komen dit jaar (zou ik er nog niet heengaan).

Nou, ik ben benieuwd. Vond de vorige plaat erg goed.

Ja, de vorige cd was vrij goed (de beste sinds Violator?). Hopelijk kunnen ze de lijn voortzetten...

Heb inmiddels ook de kaartjes voor Dusseldorf besteld.

Heb net even zitten googlen op de O2 maar wat een gave tent is dat zeg. Misschien bij de volgende tour....

Iemand al de nieuwe single 'Wrong' gehoord?

Hier een link naar de video clip:

wrong

(Als je eerst een vliegtuig ziet landen, dan moet je even op fast forward drukken)

Heb hem nu vier keer beluisterd (zoals dat vaker met DM tracks moet) en begin het lekker te vinden.

Laatst gewijzigd:
Ja, ik vind hem ook goed. Moest even wennen, maar dat is alleen maar goed. Dat betekent namelijk meestal dat ze weer eens iets nieuws proberen.

Ik verheug me erg op het concert in juni!

Ik kon het weer niet laten. Drie weken voor de release is de nieuwe cd "Sounds of the Universe" gelekt. Dus toch maar weer gedownload. En hoewel de audio-kwaliteit van de mp3's niet zo best is valt de plaat niet tegen! Jaren '80 synthpop in een modern jasje. Hier en daar hadden er wel wat zwaardere beats in gemogen, maar verder is er weinig "Wrong". Itt de vorige cd's weinig opvullers. En nummers als "In Sympathy", "Peace" en "Perfect" hebben met de juiste remix de nodige hit-potentie...:okdan:

Maar natuurlijk koop de cd als ie straks uitkomt...:engel:

En hoewel de audio-kwaliteit van de mp3's niet zo best is

Zijn het de mp3's of is het de bron? Playing the Angel was natuurlijk helemaal stukgemasterd, dus misschien is dat nu weer gebeurd? Ik zie dat er 320kpbs mp3's, dus dat zou wel mee moeten vallen. Als ie weer stukgemasterd is ga ik maar vast de SACD bestellen denk ik, die was van PtA gelukkig wel normaal gemasterd (de SACD-layer dan, niet de CD-layer).

Back