Depeche Mode Tour of the Universe 2009

Er zijn ook extra data ingehangen voor Duitsland, ik geloof in Oktober.

-edit-

die "Tour Of The Universe" geht weiter! Wegen der gro?en Nachfrage kehren Depeche Mode nach den gigantischen Sommer-Open Airs nach Deutschland zur?ck und werden ab Oktober insgesamt sechs Hallenkonzerte spielen. Seien Sie dabei und reservieren Sie jetzt verbindlich Ihre Original-Tickets!
31.10.2009
Oberhausen - König Pilsener Arena
01.11.2009
Bremen - AWD Dome
03.11.2009
Hannover - TUI Arena
07.11.2009
Mannheim - SAP Arena
08.11.2009
Stuttgart - Hanns-Martin-Schleyer-Halle
01.12.2009
Nürnberg - Arena Nürnberger Versicherung

Naar Nederland zullen ze wel niet komen (Ahoy wordt gerenoveerd), dus hoop ik op Brussel. Die betonkolos in Antwerpen is wat minder...

Ik geloof niet dat er plannen zijn voor een NL tour, behalve dan een optreden op Pinkpop.

Het schijnt dat DM in Nederland heel klein is vergeleken met de landen om ons heen. Maar goed, voor mij is Dusseldorf nog geen 2 uur rijden, dus ik vind het wel goed zo.

Het schijnt dat DM in Nederland heel klein is vergeleken met de landen om ons heen. Maar goed, voor mij is Dusseldorf nog geen 2 uur rijden, dus ik vind het wel goed zo.

Wist je dat niet? In Duitsland zijn ze groter dan U2. De vorige plaat verkocht daar 500.000x en de nieuwe single kwam binnen op nr 2; hier niet eens in de top 40.

Ze doen het sowieso goed in landen met een dictatoriaal verleden (Duitsland, Italie, Spanje)...:D

Nee, daar had ik eigenlijk nooit zo bij stil gestaan. Het was me wel opgevallen dat op de DVD van de laatste tour een grote zaal met veel publiek aanwezig was terwijl de meeste mensen in Nederland denken dat Depeche Mode geen plaat meer heeft gemaakt sinds 'Enjoy the Silence', maar had daar verder niets achter gezocht.

Ja, Dour is vet - maar ik hou het toch op één groot festival per jaar (alleen al financieel). Hopen dus dat ze ook naar Lowlands komen! Alhoewel: daar zijn ze desondanks misschien toch wel te groot voor, en zou waarschijnlijk echt achterlijk vol zijn in de Alpha (zelfs als er alleen maar mensen staan die voor Enjoy the silence komen :D ).

Ach, whatever - ze moeten gewoon tóch naar Lowlands komen! :P

Vanavond speelt Depeche Mode live bij Jools Holland, BBC2 om 23.00 uur.

En dan volgt er meen ik over een paar dagen een langere uitzending, met meer nummers van alle gasten.

Al een hoop concerten afgelast vanwege heftige buikgriep bij Dave Gahan ... nu maar hopen dat Dusseldorf nog doorgaat op 4 juni :bekdicht:

Helaas, Pinkpop gaat niet door...=(

Tour wordt op 8 juni hervat (dus ook geen Dusseldorf)!

Back