Depeche Mode Tour of the Universe 2009

Pfff, duur doosje :)

Wel goeie CD wat ik er tot nu toe van gehoord heb, valt niet tegen.

Zijn het de mp3's of is het de bron? Playing the Angel was natuurlijk helemaal stukgemasterd, dus misschien is dat nu weer gebeurd? Ik zie dat er 320kpbs mp3's, dus dat zou wel mee moeten vallen. Als ie weer stukgemasterd is ga ik maar vast de SACD bestellen denk ik, die was van PtA gelukkig wel normaal gemasterd (de SACD-layer dan, niet de CD-layer).

Op het depechemode forum was daar ook al angst voor. Als je de golfvorm van Wrong bekijkt, lijkt het deze keer wel mee te vallen. Heb bij Boudisque de luxe box al besteld! :mega:

Zo hee, en nu maar hopen dat je geen aanbetaling hebt gedaan :D

Wel shit trouwens, ik baalde ook al dat Boudisque Amsterdam weg was. Dat was toch altijd een vast onderdeel van mijn stadsbezoek, veel leuke CD's maar ook een impossant aanbod aan arthouse DVDs enzo.

En nummers als "In Sympathy", "Peace" en "Perfect" hebben met de juiste remix de nodige hit-potentie...:okdan:

Ja, in Peace zit een beetje een raar moment op ca 1:36 dat je een soort tempoversnelling of iets dergelijks verwacht voor het refrein, maar die komt dan niet. Je voelt de remix al komen daar.

Precies! Daar erger ik me ook een beetje aan in dat nummer. Net als je denkt dat het gaat "knallen" valt ie stil. Verder wel lekker retro natuurlijk. :P

Perfect is op dit moment mijn favoriet...

Ik heb 'm al sinds zaterdag!

65 euro bij Amazon.de...:mega:

Grappig wat Martin Gore vertelt in de docu op de CD+DVD release; dat ie allemaal analoge bakken van eBay gehaald voor dit album :D

Die dvd is idd een "wat is wat" in synthland...:{

Hm hm. Niet goed gezocht dus naar de laagste prijs:frons: Oh well.

Ik vind vooral Fragile Tension een mooi nummer. Op één of andere manier kreeg ik bij de documentaire wel een soort van Spinal Tap gevoel. Zo van: we doen nog eens ons kunstje.

Gisteren bij de Wereld Draait Door was wel een aardig item met Anton Corbijn, de Nederlandse fotograaf die de vormgeving en fotografie heeft gedaan van dit laatste album en ook aan eerdere albums en videoclips heeft meegewerkt.

Back