[minimal] Mintus

Kick is minder, zit te veel op de achtergrond. Bassline mag iets minder aanwezig. Snare mist hoog of is misschien iets te droog. Sample bij 1.00min, is lekker en danvooral met dat geluidje wat dan iets meer uit de filter komt. Geluidjes die er bij 1.45 bij komen vind ik niet zo mooi, vooral die chord klinkt er niet lekker bij.

Klinkt wel oke zo maar kan veel spannender door bijvoorbeld meer met je bassline te spelen en zo en een paar fx/percussie geluidjes die onopvallend lekker meegaan met de rest.

13

13

13 in een dozijn. Wel lekker om gemaakt te hebben.

hij is mij iets te simpel en ook wat droog, misschien wat reverb oid?
verder zou ik de synth waar je mee begint wat meer filteren, deze is wat te aanwezig naar mijn smaak.
bassline wat zachter en kick wat harder :)

luistert wel lekker weg, bouncy en vrolijk.
wat meer diepgang en verder uitbouwen, het heeft zeker potentie!
succes!

Ik vind ´m een beetje saai. Of is dat de bedoeling bij minimal? Dat geluidje op 1:44 en 1:53 en 2:00 vind ik juist wel wat leuker omdat dit de rest even doorbreekt, maar staat wat hard t.o.v. de rest. Komt er nog een einde? Wordt nu wat abrupt afgebroken.

kick is een beetje een goa-kick, past voor mij niet echt bij het nummer
af en toe een iets prominentere hihat kan de boel ook nog wel iets meer vaart en afwisseling geven
beetje beter afmixen en je hebt een tof nummer

Inderdaad, die kick kan echt niet meer. Die sub vind ik ook erg simpel, net als de synths. Nope, geen vette track... *D

Back