luister nou eens dipshits

nope maar wat ik in de loop der jaren wel geleerd heb is dat dit niet de plek als je feedback wil! (weet eigenlijk ook niet precies waarom, denk dat iedereen hier met zijn eigen ding bezig is en niet de moeite neemt voor een klein stukje tekst zonder eigen gewin)

anyway: klinkt goed!
open, ruimtelijk, echt.

om welke track gaat het?

vind zelf de tweede het best.
persoonlijk: ik vind ze iets te "aangekleed" ik denk, less is more in dit geval.
in de tweede track vind ik de gitaarpartij heel goed, daar draait de track om. misschien dit iets meer prominente plek geven in de track en de "opvulling" iets naar achter? een tweede gitaarpart zou denk ik ook heel mooi zijn. een tegen melodie

hoewel beide niet mijn smaak zit er zeker kwaliteit in!
heb je nog meer?

veel succes!

Leuk om eindelijk iets te horen van iemand die je niet kent. geeft toch wat objectievere kritiek. Dank je wel.

te aangekleed kan ik me zeker in vinden ben altijd erg bezig om het compleet te maken zal eens kijken of ik me er toe kan zetten om het uit te kleden en uit te vinden waar de kracht ligt en een tweede gitaarpartij klinkt als een zeer welkome aanvulling.
Kijk nu heb ik weer iets om aan te werken zonder te verdrinken in mijn eigen egotrip

Het ging eigenlijk om allebei al eens eerder gepost maar geen feedback...tja.

Ben wel bezig met iets nieuws maar na een half jaar zuid amerika is het langzaam opstarten.

I'll be back.

Tnx again

nope maar wat ik in de loop der jaren wel geleerd heb is dat dit niet de plek als je feedback wil! (weet eigenlijk ook niet precies waarom, denk dat iedereen hier met zijn eigen ding bezig is en niet de moeite neemt voor een klein stukje tekst zonder eigen gewin)

anyway: klinkt goed!
open, ruimtelijk, echt.

om welke track gaat het?

vind zelf de tweede het best.
persoonlijk: ik vind ze iets te "aangekleed" ik denk, less is more in dit geval.
in de tweede track vind ik de gitaarpartij heel goed, daar draait de track om. misschien dit iets meer prominente plek geven in de track en de "opvulling" iets naar achter? een tweede gitaarpart zou denk ik ook heel mooi zijn. een tegen melodie

hoewel beide niet mijn smaak zit er zeker kwaliteit in!
heb je nog meer?

veel succes!

Zeg scuzzbucket

Zeg scuzzbucket

Kun je die tracks niet ergens downloadbaar maken? Ik heb een hekel aan die soundclick site. En met mijn waardeloze connectie die de streaming niet aankan, kan ik het niet eens beluisteren.
No hard feelings.

zeker, het zou anders wel heel saai worden.

het ging mij er dan ook om dat niet alleen mijn maar ook van velen met mij gewoon stomweg worden genegeerd en ik ben van mening dat bijna iedereen die een track post serieus is en dus ook reacties verdiend en dus niet alleen de vriendjes onder elkaar.

ga nu eens naar jullie luisteren

ik heb wel geluisterd maar ik vind er gewoon niks aan
dat kan natuurlijk ook nog

dipshit

Okee, wat ik ervan hoor door mijn suffe koptelefoontje: klinkt eigenlijk best relaxt! :) Wat beide nummers betreft: lekker rustig, met bijpassende ruime, brede sound en meanderende geluiden.

Wat me minder aanstond was de kick in Super; voor mij klonk die te droog en lomp, vergeleken met de andere geluiden. De bas is ook wat klinisch; misschien zou iets met een warmer, minder abrupt geluid in beide gevallen beter passen?

In At Night net zoiets met de bekens: de cymbal doet wel heel erg *splasssssh* (ik weet niet hoe ik dat anders kan omschrijven) en je hihat werkt ook niet zo. Of in ieder geval: mij lijkt die te dienen om een beetje groove te krijgen, maar op de één of andere manier klinkt-ie juist heel suf, doods, vertragend, zelfs als hij even op de achtsten valt; misschien is het geluid te vlak, of is het allemaal tezeer gequantised? (als alles *exact* op de tel zit krijg je nooit een lekkere groove, natuurlijk) Verder zit er ergens in je midlaag een dikke brij (bijvoorbeeld goed hoorbaar in dat hele stuk rond 3:00), waarin een paar geluiden elkaar flink in de weg zitten. Beetje uit elkaar trekken zou de sound goed doen, mijns inziens. Vanaf 3:30 lijkt er ook een wat stevigere kick bij te komen; vind ik persoonlijk lomper dan het nummer nodig heeft (en wat vreemd ook, aangezien er bijna meteen erna een fade-out komt).

Maar zoals ik al zei: voor de rest erg relaxt! :)

Oh ja: dat gezegd hebbende, denk ik dat nu ook wel mag opmerken dat het niet heel handig is om het hele forum in je titel maar vast voor 'dipshits' uit te maken. Ik geloof best dat je gefrustreerd bent met hoe weinig reacties er op je tracks komen, maar hier stem je mensen niet positiever mee. En C738 noemt zichzelf trouwens een rnoderator, geen moderator... :dubbel:

Back