Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nope maar wat ik in de loop der jaren wel geleerd heb is dat dit niet de plek als je feedback wil! (weet eigenlijk ook niet precies waarom, denk dat iedereen hier met zijn eigen ding bezig is en niet de moeite neemt voor een klein stukje tekst zonder eigen gewin)
anyway: klinkt goed!
open, ruimtelijk, echt.
om welke track gaat het?
vind zelf de tweede het best.
persoonlijk: ik vind ze iets te "aangekleed" ik denk, less is more in dit geval.
in de tweede track vind ik de gitaarpartij heel goed, daar draait de track om. misschien dit iets meer prominente plek geven in de track en de "opvulling" iets naar achter? een tweede gitaarpart zou denk ik ook heel mooi zijn. een tegen melodie
hoewel beide niet mijn smaak zit er zeker kwaliteit in!
heb je nog meer?
veel succes!
Kun je die tracks niet ergens downloadbaar maken? Ik heb een hekel aan die soundclick site. En met mijn waardeloze connectie die de streaming niet aankan, kan ik het niet eens beluisteren.
No hard feelings.
ik heb wel geluisterd maar ik vind er gewoon niks aan
dat kan natuurlijk ook nog
dipshit
het ging mij er dan ook om dat niet alleen mijn maar ook van velen met mij gewoon stomweg worden genegeerd en ik ben van mening dat bijna iedereen die een track post serieus is en dus ook reacties verdiend en dus niet alleen de vriendjes onder elkaar.
ga nu eens naar jullie luisteren

Wat beide nummers betreft: lekker rustig, met bijpassende ruime, brede sound en meanderende geluiden.