Moog prodigy met leuk serienummer.

JohnnyBusca

rocket scientist
Ola!

In Utrecht staat een moog Prodigy te koop. Op zich niet heel bijzonder, maar ik vond het serienummer wel geinig.

prodigy-2.jpg

Zal wel een nepperd zijn:D

Hoeveel vragen ze ervoor ?

moog prodigy is overigens een erg onstabiel synthesizertje......moet eerst een kwartier opwarmen voor er een beetje fatsoenlijk geluid uit komt (tenminste uit degene die ik ooit gebruikt heb)

Origineel geplaatst door C-Code
Hoeveel vragen ze ervoor ?

moog prodigy is overigens een erg onstabiel synthesizertje......moet eerst een kwartier opwarmen voor er een beetje fatsoenlijk geluid uit komt (tenminste uit degene die ik ooit gebruikt heb)
Dat maakt toch niets uit. Dan zet je hem een kwartier eerder aan. Mijn doepfer heeft dat ook. :)

nou, de mijne niet hoor! de Prodigy is juist een van de meest stabiele Moogs, met verbeterd VCO ontwerp.
maar de ene analoge synth de andere niet en dat verschil wordt meestal groter in de loop der jaren - zet maar eens twee Mini's naast elkaar.

Back