Aantal vragen over Apple Mac

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Jammer dat het toch weer uitloopt op een mac vs windhoosgebeuren.

Trouwens...iPhone: kleine haarscheurtjes en bobbeltjes, dekking kut (zelfs na 2.2) 2.2 is nog niet uit toch???:confused:

heb ik me ook schuldig aan gemaakt...
komt omdat ik zo'n erge hekel aan microsoft heb dat ik dat soms even wil ventileren op forums.

ik trap er iedere keer weer in helaas,
ik hoop op vergiffenis :engel:

Trouwens...iPhone: kleine haarscheurtjes en bobbeltjes, dekking kut (zelfs na 2.2) 2.2 is nog niet uit toch???:confused:

Doet er zelf weer dik aan mee.... Wederzijds respect heren...... wederzijds respect.....:luv:

ik dacht dat vmware fusion nog handiger was dan bootcamp zodat je gewoon osx kan blijven draaien en windows apps kunt openen

weet niet precies hoe dit werkt heb het zelf nog nooit gebruikt

ik dacht dat vmware fusion nog handiger was dan bootcamp zodat je gewoon osx kan blijven draaien en windows apps kunt openen

weet niet precies hoe dit werkt heb het zelf nog nooit gebruikt

op vmware fusion draaien pc apps niet native en dus trager.
alleen handig voor hele kleine programmaatjes (om enkele handelingen mee te verrichten) waarvoor het de moeite niet is om helemaal opnieuw op te strarten.

je hoeveelheid ram is nogal beperkend.
ik draaide met veel ram bvb wel zware ontwikkelpakketten in Parallels (Borland Together, Visual Studio)
werkte echt wel snel hoor..

virtualisatie is over het algemeen redelijk vlug
of je er een muzieksetup kan mee maken is andere koek.

Ik heb pas geleden de overstap gemaakt van windows naar mac.
Ik ben niet zo'n hardliner wat betreft voorkeuren. Een mac werkt in mijn optiek gewoon simpeler. Geen register wat vervuild kan raken, geen achtergrondprocessen die cpu innnemen etc. Daarentegen heeft Windows ook wel voordelen hoor qua kosten en qua softwareaanbod en ik heb XP als heel stabiel ervaren.
wat betreft de topic starter: Alle softwarepakketten die ik heb: Cubase, Native instruments, predator etc zijn allemaal pakketten met installers voor beide besturingssystemen dus ik heb helemaal niet vanaf 0 hoeven beginnen.
Cubase werkt bij mij op de mac overigens supergoed! Laag cpu gebruik (ook bij megaveel effecten en miditracks en geen crashes e.d.
Het enige waar ik tegenaan loop is het gemis van een goed masteringprog. Ik heb hierover een topic gestart. Misschien kan iemand daar eens naar kijken:
Thanks

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back