Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik zeg toch dat het wel kan als je het os kraakt?
beter lezen... of kan je het niet zien met die kromme windows letters![]()
Wat betreft 2 schermen aan 1 laptop......dat is een lastige kwestie.

Zal nog 1 korte keer off topic gaan...je doet NIETS aan het OS. geen cracks of weet ik dan ook.
De huidige Apple's draaien gewoon op standaard X86 hardware (Zeker de laptops die gewoon 1 op 1 het intel Montevino platform hebben gekopieerd (die nieuwe macbooks) en daarvoor het oude standaard intel mobiele platform). De Macpro's zijn iets anders door de multi cpu opstelling maar op de OS laag maakt dat allemaal niets uit.
Verder blijft de toon die jij in veel van je reacties plaatst erg vervelend en vooral nogal kinderachtig. Aangezien we volgens mij allemaal de 15 wel gepasseerd zijn mogen we denk ik van iedereen wat minder puberige reacties verwachten (en dat gaat verder dit topic).
Maar goed, daarmee wil ik de hele off topic onzin van mijn kant afsluiten.
On topic:
Ik had zelf ook een aantal plugins die er alleen voor windows waren. Ik heb daar toch afscheid van genomen door deze te verkopen en een alternatief te zoeken (wat in sommige gevallen helaas niet lukt).
Het is een keuze die je maakt. Wat betreft 2 schermen aan 1 laptop......dat is een lastige kwestie. Er zijn wat oplossingen voor maar die bieden geen maximale resolutie voor 2 grote schermen. Dit is helaas 1 van de zaken die bij laptops vaak over het hoofd wordt gezien, zeker als het niet om echte desktop replacements gaat.
Waarom wil je overigens overstappen op OSX als je met cubase werkt? Cubase crasht onder OSX net zo vaak als onder windows. Is geen OS gerelateerd iets maar eerder plugin en steinberg gerelateerd.
Heb je veel problemen met windows dat je de overstap wilt maken?
deze thread kan ook wel op slot
tenzij er ook moderators zijn die met mac osx werken maar ik geloof niet dat de mods zo slim zijn hier![]()
De beste, snelste, stabielste, DAW is nog altijd een desktop (Mac of PC, whatever...).
Als je veel met plug-ins en meerdere audio sporen werkt merk je het verschil tussen een Dual Core (MacBook Pro) en een 8-Core (Mac Pro) ook wel denk ik.
Ik had zelf ook een aantal plugins die er alleen voor windows waren. Ik heb daar toch afscheid van genomen door deze te verkopen en een alternatief te zoeken (wat in sommige gevallen helaas niet lukt).
Het is een keuze die je maakt. Wat betreft 2 schermen aan 1 laptop......dat is een lastige kwestie. Er zijn wat oplossingen voor maar die bieden geen maximale resolutie voor 2 grote schermen. Dit is helaas 1 van de zaken die bij laptops vaak over het hoofd wordt gezien, zeker als het niet om echte desktop replacements gaat.
Waarom wil je overigens overstappen op OSX als je met cubase werkt? Cubase crasht onder OSX net zo vaak als onder windows. Is geen OS gerelateerd iets maar eerder plugin en steinberg gerelateerd.
Heb je veel problemen met windows dat je de overstap wilt maken?
veel succes ermee!
ik krijg een visioen dat je de rest van je leven slaaf van bill gates zal blijven![]()
werkt C4 echt niet goed op een mac dan? ken een aantal producers die dit wel gebruiken..werkt windows dan wel stabiel en/of even snel als op een pc?
dat meen je nietwerkt C4 echt niet goed op een mac dan? ken een aantal producers die dit wel gebruiken..
Ik wil inderdaad gewoon C4 blijven gebruiken maar heb nu een desktop. wil portable en zoek de meest stabiele/betrouwbare laptop oplossing
Je kunt het beste een PC/Mac alleen voor het maken van
muziek gebruiken dus geen internet , spelletjes etcc.
Zo kun je een goede setup maken en dan maakt het niet
uit of je een Mac of een PC gebruikt al geef ik zelf een voorkeur
als ik Protools , logic of DP gebruik dit te doen op
een Mac.
Wat betreft Cubase daar heb ik niet zoveel ervaring mee
op een mac , heb toen de tijd wel Cubase VST gebruikt
en dat ging prima maar hoe dit met C4 zit geen idee.
ik gebruik de computer alleen voor muziek, zeker geen internet ;-)
zal C4 op een Macbook hetzelfde draaien als C4 op een PC laptop?
want dan heb ik inderdaad geen voordelen om een mac te kopen..