slechte-rik en dj dulac - metafrisi (hiphop)

Wel ok Bounce, je beat is goed. Wat is dat voor dialect? Vries ofzo?
Oja ik zou dat synth geluidje (of het is een gitaar sampeltje met effect) voor de variatie op een gegeven moment even weglaten. Nu erger ik me er op een gegeven moment een beetje aan.

Wel ok Bounce, je beat is goed. Wat is dat voor dialect? Vries ofzo?
Oja ik zou dat synth geluidje (of het is een gitaar sampeltje met effect) voor de variatie op een gegeven moment even weglaten. Nu erger ik me er op een gegeven moment een beetje aan.

fries is geen dialect maar een taal
en ik heb deze beat niet gemaakt
erg goed geproduceerd door dulac!

ow dacht dat jij ook iets deed.

Wat zegt ie nou op een gegeven moment over Kees de Koning en Top Notch?
Het is fries en zoals Bounce zei is dat inderdaad een taal, maar je begint het al wat te leren merk ik ;)

"Mijn stijl is top notch maar Kees niet mijn koning" :D

Bedankt voor het luisteren allemaal,

nog meer?

Fries of Nederlands ik vind het een typische nederhop track. Erg karakteristiek!

Het refrein vind ik overigens echt te monotoon.

Maar goed, het is niet mijn ding maar wel netjes gemaakt verder.

Nog meer reacties, of gelooft men de wat terughoudende berichten? Niet doen hoor! ;)

Ik heb geen label en denk dat ik het ook uitsluitend digitaal release, of iemand moet me willen tekenen.
Zodra het af is, stuur ik je een link!

Fijn weer.
Mooie tekst.

Heel goed dat de vocals dit keer beter uitgemixed (vinden m`n oren) zijn. De teksten zijn nu veel beter hoorbaar (los van refrein). Hierdoor is de tekst meer verstaanbaar en dus denk ik ook veel beter te volgen voor niet Frysk-taligen. Wel zo gezellig ;)

Ik lust ook wel een CD :)

Dank je wel.

Ik mix de vocals inderdaad anders en het langzame tempo van de beat draagt ook bij aan de verstaanbaarheid denk ik.

Zodra ik mijn album klaar heb krijg je t van me!

Leuk dialect dat Fries. Heeft wel wat. De beat vind ik wat saai, beetje eentonig, maar niet verkeerd. Beetje matig dat je in je rap moet vloeken, dat maakt het niet extra stoer of zo...

Dank je wel! Het fries is een taal zelfs ;)

Vloeken is inderdaad niet nodig, maar dit is een woordspeling, vrij vertaald 'dat is vloeken in kerken/ zelf te conservatief om dat verdomme te merken

Maar ben het met je eens dat vloeken in principe een zwaktebod is!

Laatst gewijzigd:
Smaakt goed! :koffie:

Back