Advies voor beginner

Dat is het juist, ik weet absoluut niet waar beginnen. Experimenteerprintjes en hopen weerstanden? Wat kan ik nog uitproberen om te experimenteren? Iets met ledjes? Alle advies daaromtrent is zeer welkom!

Nee, het is best dat iemand mij vertelt wat ik dan allemaal nodig heb. En wat voor kleine experimenten ik zoal kan uitvoeren. Ik ben hier alvast heel dankbaar voor!

misschien moet je even beginnen met een electronica bouwdoos.
ik weet niet wat ze tegenwoordig op dat gebied verkopen, maar ik heb de basisbeginselen ( ergens in de grijze oudheid) van de electronica geleerd met de philips EEdoos.
bijzonder leerzaam, daarna kan je redelijk schema'slezen en kan je beginnen met te leren solderen, dat gaat namelijk ook niet in een keer.
sucses en de groeten,
jeroen

misschien is dit iet?
http://www.circuitsonline.net/forum/view/9107

en aarzel niet om een speelgoedwinkel binnen te lopen om te kijken of er misschien iets van een 1000 electronica projecten voor de beginner bouwdoos
bestaat.

zelfs met elektronica moet je aan het begin beginnen.
( ik weet zo natuurlijk niet wat je kennis op dit gebied reeds is)

en als je googled "elecrtonica beginner", dan popt er al aardig wat tevoorschijn.
de kern van het verhaal is, ik zou eerst eens een radiootje of 5 oid maken voordat je aan een synth begint , ( ha dat rijmt)
groeten,
jeroen

Bouwdozen

Bouwdozen

Ik denk dat skytronic twee bouwdozen heeft om spelenderwijs wegwijs te geraken in elektronica.

Henri

Back