Mooie TR 909 gespot

Origineel geplaatst door bounce
mooie TR-909 bestaat niet
die dingen zien er net zo lelijk uit als ze klinken *D

:D :D :D :D

Als je lief tegen m doet , kan ie ook lief zijn...:luv:

Re: Mooie TR 909 gespot

Origineel geplaatst door sphere

FF een tipje van de sluier oplichten.

De vermoedelijke vraagprijs bedraagt ongeveer € 1.350,--

Wanneer je deze zou willen hebben, dan zou ik zeggen ga snel op de site kijken en bel ze op want het is een hele mooie.
Over de prijs kan je zeker goed onderhandelen, ik heb van mijn spullen ook nog leuk geld af kunnen halen.
Er zijn tevens nog meer interessante dingen te koop.

Dit is de site:

www.siestastudios.com

Veel succes voordegene die het aan gaat schaffen, is een topbakkie.

Sphere

Ehhh kijk nog maar is goed op die site hij vraagt er 1950 euro voor......debiel die gast........
En ik snap sommige mensen zo ie zo niet, die zeggen dat het normaal is dat zulke bedragen gevraagd worden. Want in 1998 kon je een tr909 nog voor 2000 gulden een 909 vinden. 1950 is dus 4200 piek is dus in 4 jaar tijd meer dan een verdubbeling in waarde.........en dat gaat mijn petje te boven !!! :stupid

Re: Re: Mooie TR 909 gespot

Origineel geplaatst door C-Code
Ehhh kijk nog maar is goed op die site hij vraagt er 1950 euro voor......debiel die gast........
En ik snap sommige mensen zo ie zo niet, die zeggen dat het normaal is dat zulke bedragen gevraagd worden. Want in 1998 kon je een tr909 nog voor 2000 gulden een 909 vinden. 1950 is dus 4200 piek is dus in 4 jaar tijd meer dan een verdubbeling in waarde.........en dat gaat mijn petje te boven !!! :stupid

dit zijn echt uitzonderingen, voor 1350 heb je in NL een nette 909 en als je goed zoekt voor 1000 of iets meer een nette uit Duitsland.

Ik doe het voorlopig wel met m'n low budget 909: 626 die 909 samples aanstuurt :) Werkt perfect!

Origineel geplaatst door C-Code
1950 is dus 4200 piek is dus in 4 jaar tijd meer dan een verdubbeling in waarde.........en dat gaat mijn petje te boven !!! :stupid

Hij is niet debiel.
Iedereen die tegenwoordig dat soort belachelijke bedragen voor dat soort gear betaalt is debiel!
Ik kon 12 jaar geleden met moeite mn 909 voor 700 piek verkopen en mn 808 voor slechts 500 gulden (beide in absolute nieuwstaat)!
Maar ja, als het dan gehyped wordt en iedereen moet zonodig zo'n oud ding en gaat er belachelijk veel voor betalen dan kan je het de verkopers niet kwalijk nemen dat ze daar gebruik van maken. Je hoeft hem niet te kopen.
Het kan best zijn dat je nu gear verkoopt die over 10 jaar een dikke hype worden en als het dan 10x zoveel waard wordt baal je toch ook dat je het niet nog in de kast hebt liggen?

Back