Gezocht: 19" (oude) Soundmodules

Status
Please reply by conversation.

odin-o

Ingeburgerd
Beste leden,

Ik geef mezelf weinig kans met deze oproep, maar mocht iemand ruimte in z'n rack willen maken en snel van een soundmodule af.. ik neem hem graag gratis van je over!!!! Jullie horen het goed, voor 0 euro.. Ik verwacht geen stormloop reacties, maar al is er maar 1 iemand die me blij kan maken dan is deze oproep geslaagd.

Vergoed uiteraard wel verzend/verpakking en andere bijkomende kosten

Ik verwacht geen luxe, gewoon oude beestjes die ongebruikt blijven. Alvast bedankt!!

Make my day :okdan:

eindelijk!

iemand die daar om vraagt.
ik heb nog een hele kast vol!
daar wil ik nu een klerenkast van maken.
wanneer kom je ze halen?

je zegt maar :P karma zal je belonen

Wauw !
Super aanbieding, hier was ik al tijden naar op zoek. Ik ben al jaren apparatuur aan het verzamelen en het komt me echt de keel uit.
Wanneer kom je mijn spullen ophalen ?
Uiteraard vergoed ik ook je reiskosten en betaal ik je dagprijs.
Dank je wel ! Ik wist niet dat zulke mensen nog bestonden.

heb en moduul hier liggen,er staat erop roland super Jupiler ofzo weet zo exact niet meer,het is om in een kast in te bouwen want langs elke zijde zijn er 2 gaten,het is wel een diepe toestel was van mijn nonkel ,ik heb het nooit kunnen aansluiten ,ik heb enkel pc met bpm-dj erop.
zodus diegenen eriets mee aan kan vangen mag hem gratis hebben.

trouwens goed dat je oude tussen haakjes had gezet, dacht bijna dat je alleen maar interesse had in oude modules..........:dubbel:

Dit is echt de ultieme marktplaats hufter mentaliteit
:r

Ik heb ook nog zo'n houtn ding, met van die pinnegies en een joystickie,met van die gekleurde knopp'm
ik dacht dat het zeeslag was veur op de computer maar dut nie, kom van die rare geluud'n uut ,mag oe zo ophalen

Ik heb ook nog zo'n houtn ding, met van die pinnegies en een joystickie,met van die gekleurde knopp'm
ik dacht dat het zeeslag was veur op de computer maar dut nie, kom van die rare geluud'n uut ,mag oe zo ophalen

:eureka: Wanneer kan ik die komen ophalen? :okdan:

Hee, maar dat is niet eerlijk, dat ding was helemaal niet 19"! (toch?)

Status
Please reply by conversation.
Back