Wie wil er tegen betaling een Vst Plugin bouwen?

RVL

Stamgast
Beste mensen,

Ik ben nu al geruime tijd op zoek naar een simpele wave pattern sequencer.
Hij moet gewoon 16 of meer steps hebben en de mogelijkheid om op iedere spoor een andere wave te openen.

Aangezien ik zelf niet zo technisch ben aangelegd zou ik om jullie hulp willen vragen. Wie o wie zou deze kunnen/willen bouwen. Uiteraard wil ik hier voor wel betalen.

Een simpel plaatje zoals hij functioneel moet werken is toegevoegd. Je moet hem openen om het goed te kunnen zien.

Laat t mij weten!

Attachments

• PATTERN SEQUENCER.JPG
    PATTERN SEQUENCER.JPG
    51,7 KB · Bekeken: 135
Is dat voor percussie? Ik zou 16 x 2 = 32 steps gaan.
Ook moet je nog dingen als timing enzo kunnen instellen anders heb je er natuurlijk niks aan.

Maar er bestaat toch neem ik aan wel zoiets. Dat moet wel.

Het is meer bedoeld als voorbeeld van hoe hij zou moeten werken.

eigenlijk 8 sporen met daarop ieder 16 steps zou al een hele uitkomst zijn.

Hij is inderdaad bedoeld voor percussie en andere drum patronen

Dit is wellicht wat ik zoek..

Ik had hier al eens naar gekeken, maar wellicht wat onderschat.

Als iemand nog andere tips heeft .. graag

Of als iemand zich nog steeds geroepen voelt? In dat geval kan ik mn eigen wensen opgeven.

maar bedankt voor de tip

Heb je al eens naar de Wusikgroovebox gekeken.
Ik denk dat dit perfect is wat je zoekt.
http://www.wusik.com/w/wbox.html

Komt met een ingebouwde library aan sounds, maar je kan ook je eigen wavs laden op ieder spoor. Verder is er ook een midi out aan, zodat je alles kan opnemen in je host.
Windoos only.
Je kan ook gaan voor de wusikstation met de geintegreerde groovebox, dan krijg je er nog een hele uitgebreide sample synth (denk kruising tussen Dimension Pro en een Wavestation) bij.

Als dit echt niet is wat je zoekt, heb ik iets meer info nodig, want uitgaande van je info zou ik dit bouwen.

je wilt 16 verschillende sounds per step laten horen?

kan je dat niet gewoon met battery?

je wilt 16 verschillende sounds per step laten horen?

kan je dat niet gewoon met battery?

Of met GURU, die heeft al een 16x Stepsequencer ingebouwd waar je 64 samples onder kan plakken... Wat jij wilt is volgens mij niet zo moeilijk te vinden in de bergen DAW's/VSTi's die er zijn.

Je zou ook kunnen overwegen Reaktor aan te schaffen en het daar in te maken. Genoeg sequencers, allemaal met hun eigen templates, en zo duur is Reaktor 5 niet meer :).

...ja...of gewoon in bijvoorbeeld Cubase...in de Drum Editor...de patroontjes tekenen...:okdan:

Mensen,

bedankt voor de tips. Vele hiervan had ik al gevonden, maar er staan er nog wel een paar bij die ik ga uitproberen. Ik had hier eergisteren een topic over geplaatst, maar bijna geen reactie..

word er geld geboden,.. krijg ik ineens tal van reactie.

Ik ga ermee aan de slag en kom hier wellicht nog op terug.

Back