Formant mss2000 zelfbouw synth

KarmaDRE

Ingeburgerd
hallo iedereen,
graag had ik geweten of er mensen zijn die ervaring hebben met dit zelfbowproject van hans joachim helmstedt ?het trekt mij wel aan om hem te bouwen graag wat reacties .:halleluja

Geen ervaring met bouwen. Heb hier het boek liggen. Volgens mij zijn de pakkejes niet meer via Helmstedt te bestellen. De links die ik ken op het www, zijn dood.

Ik heb nog 2 pcb's liggen van oude formant modules.
Het betreft een RingModulator en een Waveform Processor.
Mocht je interesse hebben,stuur maar een PB.

Bedant voor de reactie

Bedant voor de reactie

Ja ik heb al wat gesurfd om hierover wat te vinden helmstedt zelf heeft in het verleden zelf bouwpakketen uitgegeven maar helaas is hier niets meer van te vinden . spijtig ,zelf bezit ik het boek en in het verleden heb ik de oude electuurformant een paar maal gebouwd helaas weggedaan en nu terug spijt van bedankt voor de aanbieding van de printplaatjes van de oude formant maar helaas kan je niet alle componeten meer verkrijgen ,zodat ik daar niet aan wil beginnen.

:geslaagd:
Ja ik heb al wat gesurfd om hierover wat te vinden helmstedt zelf heeft in het verleden zelf bouwpakketen uitgegeven maar helaas is hier niets meer van te vinden . spijtig ,zelf bezit ik het boek en in het verleden heb ik de oude electuurformant een paar maal gebouwd helaas weggedaan en nu terug spijt van bedankt voor de aanbieding van de printplaatjes van de oude formant maar helaas kan je niet alle componeten meer verkrijgen ,zodat ik daar niet aan wil beginnen.

heb je een linkie ik heb eef geen aansluiting byje formant verhaal
kheb dus en formant 3 osc/ multimode filters erin
aleen nog wat trigger/tune problemen

volgens mij heb ik een formant die bedoeld was as synth ,...dus zoals k hem heb ,....met keys/wooden sides ......
niet t semi modulerende model :halleluja helaas

Back