Ik heb vorige week een Zvex Fuzz factory clone kitje gekocht bij deze duitse aanbieder en ben er erg blij mee nu hij in elkaar zit.
In het verleden altijd synths gemodificeerd maar had eigenlijk nog nooit een iets van scratch gemaakt.
Maar nu ik de smaak te pakken heb wil ik er meer gaan bouwen. Maar er staat 100de kitjes op die site en vroeg mij nu dus af of jullie weleens een kit daar hebben besteld en welke aan te raden zijn!
www.musikding.de
In het verleden altijd synths gemodificeerd maar had eigenlijk nog nooit een iets van scratch gemaakt.
Maar nu ik de smaak te pakken heb wil ik er meer gaan bouwen. Maar er staat 100de kitjes op die site en vroeg mij nu dus af of jullie weleens een kit daar hebben besteld en welke aan te raden zijn!
www.musikding.de
dat led houdertje dat jij hebt had ik er ook bij maar die passen helemaal niet.
Ja die Zvex is wel gek, kan ook zelf oscilleren. Ik heb ong 10 verschillende fuzz pedalen hier en wilde al lang deze een keer proberen maar de originele is behoorlijk prijzig en dat was ook meteen de motivatie om hem zelf te gaan bouwen. Ik heb toch de spullen daarvoor liggen hier. Ik zie dat jij de pots bij de para eq zelf meer ruimte heb gegeven. Ik zat te kijken naar het plaatje en op musikding en dacht als eerste, daar gaan mijn dikke vingers geen plezier aan beleven. Ik kan geen andere para eq's vinden met meerdere banden op musikding, wel 1 met maar 1 band?! Ehfijn. die van jou heb ik aan mijn wishlist toegevoegd. Ook de brutalist jr staat op mijn wishlist maar die is uitverkocht. Ik denk niet dat er een kit is van de gewone brutalist op musikding?